stilletten

Odder barnevogn

10 indlæg i dette emne

Vi har kigget en del på denne model af odder zip på letvægtsstel i jubilæumsudgaven. Der er 100 af dem i DK.

Men er den pæn eller ej?

Og ikke mindst kunne jeg tænke mig at høre om erfaringer med billige barnevogne i forhold til de dyre. Er de dyre pengene værd? For 10 år siden var der stor forskel på en bekendts Trille og min odder. Men hvad er din erfaring?

post-5548-0-74319700-1386193316_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har selv en helt sort Odder Zip med sort stel. Jeg er generelt ikke så vild med farvede barnevogne, så det røde er ikke lige mig (men det er jo en smagssag :) )

Desuden kan jeg heller ikke lide designet på de punkterfrie hjul, som er på billedet. (Har selv valgt lufthjul pga bedre affjedring)

Vil dog sige, at vi er super glade for vores vogn, og lynlåsen i midten er GENIAL! Jeg har altid pung og telefon liggende i fodenden og kan lige lyne op nedefra - så smart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes den er så fin, men jeg elsker også Odders design! :)

Jeg har købt en brug Odder på xdream stel, 3 år gammel for 2500,- - en bekendt har købt en Emmaljunga ligeledes fra 2010, til 3100,- og den er ikke halvt så velholdt som vores og ser generelt mere træt ud. Vores stel er stadig stramt og robust og farven på vognen er ikke falmet. Så ja jeg mener at man som regel får hvad man betaler for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er SÅ vild med den!!! Var liiige ved at hapse den med hjem, da jeg så den i babysam sidst jeg var der :P

Synes det er så gennemført at det røde går videre i stellet.. Men jeg ved ikke om man måske bliver træt af det med tiden?

Og så er det sorte stel altså mere udsat end naturfarvet :unsure det har vi i hvert fald lært på den hårde måde.. Skrammerne ses meget tydeligt på stellet, men det er vel klart når det trods alt "kun" er maling, så det bliver jo nemt ridset

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med barnevogne får du tit hvad du betaler for. Oddervogne bliver gennemsnitligt brugt til 4 børn, og er bygget til at holde 15 år. IMO finder du ikke en barnevogn i bedre kvalitet - blandt andet er den fuldt undervognsstøttet, så den ikke kommer til at hænge, og så er den bygget dansk efter danske forhold.

Jeg har arbejdet et år i en Babysam, hvor vi også have barnevognsværksted. Det var sjældent jeg så en oddervogn på værksredet, andet end når de skulle til gratis eftersyn. Du kan stadig købe 20 år gamle oddervogne i god stand :)

Så Ja, jeg synes det er alle pengene værd, særligt hvis den skal bruges til flere børn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også min holdning, Pumpkins ;-)

Og så kan jeg bare rigtigt godt lide odders design p.t.

En overgang var emmaljunga med designmæssigt, men jeg synes de kan virke lidt kedelige, de modeller der står i Butikkerne nu.

Men er det flot med de røde dimser på stellet eller ej? Det matcher sådan set meget flot kassen med de røde syninger, som også går igen på håndtaget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altsaa, nu har vi jo valgt roed autostol og roed klapvogn, saa jeg kan godt lide de roede detaljer. Men jeg kan godt se, at det maaske er noget, man kan blive traet af, hvis man har saadan et oeje, der kan se sig ond paa den slags. Men alternativet er jo det, du selv siger - en kedelig barnevogn ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ELSKEDE vores Odder Zip!! looove loooved it! :loveshower Nu bruger vi mest klapvogn, men jeg glæder mig til at putte en lækker unge i vognen igen! For mig var det i hvert fald alle pengene værd.

 

Jeg synes nu altså, at den er meget fin med det røde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også min holdning, Pumpkins ;-)

Og så kan jeg bare rigtigt godt lide odders design p.t.

En overgang var emmaljunga med designmæssigt, men jeg synes de kan virke lidt kedelige, de modeller der står i Butikkerne nu.

Men er det flot med de røde dimser på stellet eller ej? Det matcher sådan set meget flot kassen med de røde syninger, som også går igen på håndtaget.

Jeg ææææææælsker rød - og ville klart være røget på den (jeg ville så næppe få overtalt min gemal - vi har en helt sort Zip på gråt x-dream stel).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt!

Jeg håbede den blev modtaget godt, og det ikke bare var os der tænkte anderledes... Fedt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER