/aŋgә/

Tøj i voksi

8 indlæg i dette emne

Hej piger!

Nu varer det ikke længe, før Carl er vokset ud af liften, og jeg skal derfor snart have fundet voksiposen frem. Men hvor meget tøj har jeres på i voksien i øjeblikket?

Del dette indlæg

Bare alm tøj. Hun puttes helt nede i den så har det rigeligt varmt :) evt lige hue og handsker dog

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wilma på en måned har uldbody/heldragt på og udover en tynd uldcardigan og etlags uldelefanthue :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Også bare alm tøj (inkl uldbody inderst) + handsker/hue. I morges gav jeg hende i uldstrik-cardigan på, fordi det var så koldt = alt alt for varmt. Hun var så varm! :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Theo har bare alm. tøj på i sin duni + elefanthue og vanter :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Idag har Elliot bare haft en heldragt (EDIT: i bomuld), strømper, hue og vanter på.. Han er så rigeligt varm når han kommer ind. Igår havde han også uldbody inderst, men det var altså for varmt. Han var helt klistret da han kom ind! :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Valdemar har uld/silke body+leggins på og så strømper og hue. På et tidspunkt supplerer jeg op med vanter og måske en trøje, men mere regner jeg ikke med bliver nødvendigt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Silke Elia har uld/silke leggins+body (oftest uden ærmer) og så en tynd bluse på for tiden.

Endnu har det ikke været nødvendigt med hue, men det blev det bliver det nok når vi når under frysepunktet. Det samme med en evt trøje og vanter. Men pt stikker hun ikke hænderne op :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER