mutti

10 uger til termin

4 indlæg i dette emne

Jeg kan slet ikke forstå at der kun er 10 uger til min termin. Jeg har godt 3 uger tilbage på arbejde - bruger også noget ferie i forbindelse med barsel. Jeg synes tiden går så stærkt lige nu.:glad

Plukveer, vand i kroppen, dårlig søvn, indvolde der er ved at blive presset ud gennem brystet osv. var ting jeg slet ikke var forberedt på endnu:rolleyes Det er egentlig lidt fjollet for sidste gang begyndte jeg allerede at få vand i kroppen en måned tidligere.

Jeg har heller ikke tænkt på udstyr osv. endnu, for selvom vi har meget fra sidste gang, så skal der naturligvis shoppes lidt. Jeg skal også have købt D-vitaminer, ammeindlæg, ammebh, ny puslehynde, nyt sengetøj, bleer osv.

Hvad med I andre, hvor langt er i kommet med at bygge rede/forberede jer på baby's ankomst?

Glæder mig virkelig meget til at hilse på den lille guldklump der ligger og rumsterer derinde.

Del dette indlæg

Uha... ja jeg har 9 uger til termin i overmorgen :loveshower

Jeg veksler lidt imellem at synes tiden går for hurtigt, og for langsomt :P

Jeg glæder mig jo til at få ham ud i verden... og til at få min krop for mig selv igen :blush

På den anden side, så er det de sidste 9 uger i vores liv hvor vi bare er mand og kone... Uden børn... Og DET er også lidt skræmmende!!

Vi har bestilt et weekend-ophold sidst i februar, for ligesom at sætte punktum på en dejlig måde :)

Men ellers kan jeg også nikke genkendende til alt hvad du siger... Plukveer, dårlig nattesøvn osv... Synes det bliver værre dag for dag... Men sådan er det jo nok bare :)

Til gengæld har vi rimelig godt styr på alt det med redebyggeri... der mangler selvfølgelig stadig nogle småting... Som fx at vaske ALTING... Og købe de sidste ting i matas (d-dråber, sikkerhedsvatpinde og den slags)

Men ellers er resten ved at være klar til prinsen ankommer ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja tiden går bare så stærkt :)

Vi har købt en masse ting til vores pige, til trods for at vi har en del fra den første :P men vil også gerne have noget nyt..

Alle ting står lige nu i soveværelset og venter kun på uge 7 hvor vi har ferie og skal lave værelset helt klar..

Vuggen er i hus, men jeg har ikke fået købt en madras, så det må blive om ikke så længe og ellers mangler man vel altid et eller andet..

Men møbler, barnevogn, tøj i massevis, pynt til væggene, vugge, ammepude osv er købt og venter nu kun på at blive brugt :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har 13 uger til termin .. Børneværelset er færdigt, venter kun på at han kommer til verden :) ..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER