Besvaret December 17, 2013 Jeg er ved at dø efter vandmelon! Og det er ikke til at opdrive nogle steder :( øv bøv, det er første gang i denne graviditet jeg oplever cravings. Hvad med jer andre, oplever i det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2013 Jeg er ved at dø efter vandmelon! Og det er ikke til at opdrive nogle steder :( øv bøv, det er første gang i denne graviditet jeg oplever cravings. Hvad med jer andre, oplever i det? Øvvv jeg jar heldigvis ikke nogen cravings endnu... Hvis de kommer må de gerne være efter noget sundt... ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2013 Øvvv jeg jar heldigvis ikke nogen cravings endnu... Hvis de kommer må de gerne være efter noget sundt... ;-) ;) Sidste gang drak jeg uanede mængder danskvand, så det behøver ikke kun være usunde ting ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2013 Jeg kan spise uhæmmede mængder af mandariner (heldig for mig med julemåneden byder på det :P). Jeg plejer desuden ikke at være så glad for appelsin sodavand, men fik et enkel glas på arbejdet og så var jeg næsten ikke til at stoppe igen! Det er åbenbart citrusfrugterne der kører for mig denne gang. Sidste gang var det gerne stærk lakrids. Jeg bryder mig normalvis på ingen måde om nogen former for lakrids. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2013 Pyh idag på arbejdet måtte jeg sætte mig ud på toilettet og få en lur! Skørt... Men jeg var simpelthen så træt at jeg begyndte at få det dårligt, så fik en power nap på 15 minutter så var jeg klar igen. Og heldigvis fandt jeg hurtigt en okay måde at side på, og der var lige blevet gjort rent ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2013 Tihi... Sjovt hvordan kroppen reagerer... ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2013 Hehe Caddie, hvor er det sjovt at læse, for jeg har selv haft en dag på job, hvor jeg gik på wc mange gange, fordi jeg var så træt jeg næsten ikke kunne hænge sammen :-) Jeg troede faktisk det kun var mig der var så "tosset" og have svært ved at styre sin træthed. Ihh griner endnu :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2013 Derudover glæder vi os begge for vildt til d. 02-01-2014, hvor vi skal til første skanning som er nakkefoldsskanning. Vi er så spændte på at se og høre liv, og vi er MEGET spændte på om der er en eller 2. 2 af vores forældre har søskende som tvillinger og en forælder mere har en tante som er tvilling :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2013 Nu er kvalmen for det meste væk men nu har jeg bare mistet lysten til mad og især aftensmaden....Ikke særlig fedt lige op til julen :( Jeg var oppe for at få taget blodprøve før nf i dag og de havde skrevet jeg skulle have været der d. 21/12 selvom jeg har en mail hvori der står d 23/12 <_< der var heldigvis ikke nogen problemer men jeg skal da lige have ringet og dobbelttjekket tiden til d 10/1 for den bestilte jeg samtidig med blodprøven :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2013 Rigtig glædelig jul skønne tøser... Må i få de bedste jul alle sammen :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2013 Tak i lige måde søde Evaha87 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2013 Nu er der kun 13 timer til jeg skal til nf.... puha det bliver en laaaaaaang nat fornemmer jeg... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 Åh hvor bliver det spændende med scanning ❤️❤️ Glæder mig til at høre om det, vi må vente til på tirsdag :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 Hvordan gik det til scanning? Jeg/Vi kan næsten ikke vente til torsdag, hvor vi skal til nakkefoldsskanning Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 Det gik så fint... Fik hørt hjertelyd og min mand kunne ikke tørre smilet af bagefter... :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 Ihh nu glæder jeg mig endnu mere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 Dejligt det gik godt :) så I ikke også den lille? Jeg synes der er lang tid til d 10/1 <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 Jo jo vi fik lov at se den. Den lå og hyggede sig og var bare besværlig for jormoderen men hun kunne heldigvis kigge på alt det vigtige... :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 hvor dejligt at scanningen gik godt :loveshower Pyhh synes også det er lang tid til vi skal til nf d. 10/1 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2013 Jeg kan godt forstå i synes der er lang tid til... Men nu er der jo bare endnu længere til jeg skal se den igen... ;-) Vi har dog tænkt os at benytte os af det store udsalg hos ikea til at invistere i noget til baby Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2013 Så har vi også været til nf :) og alt var fint. Det var SÅ dejligt at se der var en baby derinde! Ihh 'den' var så mega sød og meget aktiv allerede :biglove Det var faktisk en meget større oplevelse denne gang, sidst var jeg til scanning i uge 7 og uge 9, så der havde vi allerede set det lignede en baby. Det var ret vildt, at pludselig var der en rigtig baby på skærmen! Terminen blev flyttet lidt, så 14/7 hedder den nu. Jeg skal til scanning i uge 23, fordi jeg skal følges tættere denne gang så jeg ikke føder før tid igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2013 Så har vi også været til nf :) og alt var fint. Det var SÅ dejligt at se der var en baby derinde! Ihh 'den' var så mega sød og meget aktiv allerede :biglove Det var faktisk en meget større oplevelse denne gang, sidst var jeg til scanning i uge 7 og uge 9, så der havde vi allerede set det lignede en baby. Det var ret vildt, at pludselig var der en rigtig baby på skærmen! Terminen blev flyttet lidt, så 14/7 hedder den nu. Jeg skal til scanning i uge 23, fordi jeg skal følges tættere denne gang så jeg ikke føder før tid igen. hvor dejligt ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2013 Hvor dejligt caddie :) Endnu engang - øv hvor er der længe til d 10/1 :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2013 Så har vi også været til nf :) og alt var fint. Det var SÅ dejligt at se der var en baby derinde! Ihh 'den' var så mega sød og meget aktiv allerede :biglove Det var faktisk en meget større oplevelse denne gang, sidst var jeg til scanning i uge 7 og uge 9, så der havde vi allerede set det lignede en baby. Det var ret vildt, at pludselig var der en rigtig baby på skærmen! Terminen blev flyttet lidt, så 14/7 hedder den nu. Jeg skal til scanning i uge 23, fordi jeg skal følges tættere denne gang så jeg ikke føder før tid igen. Dejligt at alt var fint :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2013 Nakkefold godt overstået ❤️ alt så fint ud, så det lille hjerte banke :-) fantastisk . Og meget aktiv baby spire, den bevægede sig meget Del dette indlæg Link to post Share on other sites