Besvaret December 11, 2013 Jubii så kom brevet fra sygehus skal til nakkefoldscanning den 31 december kl 9.35 :loveshower Fantastisk måde at slutte året af på Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2013 Jubii så kom brevet fra sygehus skal til nakkefoldscanning den 31 december kl 9.35 :loveshower Fantastisk måde at slutte året af på Fedt :) Jeg skal først d. 10/1 og synes der er lææææææænge til, men jeg tog den første tid jeg kunne <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2013 Jeg har endnu ikke fået tid til nakkefoldsscanning :( er ved at være noget utålmodig! Til gengæld ringede lægen idag, jeg har blærebetændelse. Skønt... Det havde jeg så mange gange i sidste graviditet. (Jeg er glad for det her er sidste gang jeg skal igennem en graviditet ;)) Lige nu er jeg bare træt med træt på. Godt det meget snart er juleferie! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2013 Jeg skal til NF om en uge, d. 18/12. Hold op hvor jeg glæder mig. Har fået indkaldelse til jordemoder i dag - det bliver mere og mere virkeligt for hver kuvert der dukker op :-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2013 Jeg skal til NF om en uge, d. 18/12. Hold op hvor jeg glæder mig. Har fået indkaldelse til jordemoder i dag - det bliver mere og mere virkeligt for hver kuvert der dukker op :-D uh det er jo lige om lidt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2013 Jeg har endnu ikke fået tid til nakkefoldsscanning :( er ved at være noget utålmodig! Til gengæld ringede lægen idag, jeg har blærebetændelse. Skønt... Det havde jeg så mange gange i sidste graviditet. (Jeg er glad for det her er sidste gang jeg skal igennem en graviditet ;)) Lige nu er jeg bare træt med træt på. Godt det meget snart er juleferie! kan godt forstå du er utålmodig - jeg var ved lægen den 5 december , og synes det føles som lang tid inden brevet kom. Men er jo egentlig ikke så mange dage siden der blev sendt besked til sygehus, så de har da været rimelig hurtige til at sende ud :-) træls med blærebetændelse , øv øv. Kender godt trætheden, vi skal flytte på lørdag , så har gået og pakket det sidste stykke tid og oveni arbejder jeg i et supermarked hvor der selvfølgelig er jule travlhed. Så synes også jeg glæder mig til jule ferie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2013 Jeg skulle selv ind og vælge tid til nf på nettet så jeg kunne gøre det samme dag jeg havde været til sygeplejerske. I morgen skal jeg til 1. rigtige lægesamtale og så får jeg vandrejournalen med hjem. Jeg har egentlig ikke hørt fra jm endnu :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2013 kan godt forstå du er utålmodig - jeg var ved lægen den 5 december , og synes det føles som lang tid inden brevet kom. Men er jo egentlig ikke så mange dage siden der blev sendt besked til sygehus, så de har da været rimelig hurtige til at sende ud :-) træls med blærebetændelse , øv øv. Kender godt trætheden, vi skal flytte på lørdag , så har gået og pakket det sidste stykke tid og oveni arbejder jeg i et supermarked hvor der selvfølgelig er jule travlhed. Så synes også jeg glæder mig til jule ferie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2013 Jeg skulle selv ind og vælge tid til nf på nettet så jeg kunne gøre det samme dag jeg havde været til sygeplejerske. I morgen skal jeg til 1. rigtige lægesamtale og så får jeg vandrejournalen med hjem. Jeg har egentlig ikke hørt fra jm endnu :unsure Der er stor forskel på hvordan man bliver indkaldt åbenbart, på Holbæk må man pænt vente på et brev med tiden. Går det bedre med din kvalme? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2013 uh det er jo lige om lidt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2013 uh det er jo lige om lidt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2013 Der er stor forskel på hvordan man bliver indkaldt åbenbart, på Holbæk må man pænt vente på et brev med tiden. Går det bedre med din kvalme? Ja det er pudsigt der er så stor forskel. Kvalmen er der stadig :( hvis jeg på nogen måde bliver sulten så kommer det og især om aftenen når jeg cykler hjem :( håber bare det går over når jeg runder 12 uger. Jeg fik lige at vide ved lægen i dag at det er ikke unormalt at det er hårdere anden gang og symptomerne kommer flere og hurtigere <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2013 Så var jeg ved lægen i dag. Jeg var ved sygeplejersken for 14 dage siden og få taget blodprøver og startede journalen op så det eneste der lige skulle ske i dag var jeg fik svar på blodprøverne og lægen læste papirerne igennem og vurderede at jeg skal have basis tilbudet hvilket jeg også havde regnet med :) det hele var lidt komisk for det var en rimelig ny læge og han var ikke vant til at alt var udfyldt på forhånd så han vidste egentlig ikke rigtig hvad han skulle :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2013 Jordmor på mandag... Kan ikke vente... ihhhhh ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2013 Jordmor på mandag... Kan ikke vente... ihhhhh ;-) Nu kan jeg ikke huske om du har født før eller ej men jeg blev lidt skuffet over første jm-besøg sidste gang. Det var kun samtale. Hun mærkede hverken på maven eller lyttede efter hjertelyd. Jeg har hørt flere hvor det har været det samme. Bare så du ikke sætter forventningerne for højt :) Men det er hyggeligt at være af sted og gør tingene lidt mere virkelige :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2013 Har ikke født før... Det det betyder for mig at komme derind er at det bliver mere virkeligt og jeg forhåbentlig får mere overblik over hvad der skal ske fremover... :-) tror nemlig også at jeg får en tid til nf der. Reglerne er nemlig lidt abderledes her i Island... For eksempel på hospitalet når du føder første barn kan du være indlagt i 12timer og 4timer med børn efter det... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2013 Kan godt forstå du glæder dig :wub Lige nu har jeg også sådan en følelse af at det hele er lidt uvirkeligt, så alle de ting som fx jordemoderbesøg er lidt med til at få én til at tro mere på det hele :wub Håber dit besøg går rigtig godt og at du får en tid til NF lige om lidt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2013 Har ikke født før... Det det betyder for mig at komme derind er at det bliver mere virkeligt og jeg forhåbentlig får mere overblik over hvad der skal ske fremover... :-) tror nemlig også at jeg får en tid til nf der. Reglerne er nemlig lidt abderledes her i Island... For eksempel på hospitalet når du føder første barn kan du være indlagt i 12timer og 4timer med børn efter det... Ahhh jeg havde ikke lige fanget dy var fra Island :) Ja der ved jeg ikke hvordan tingene er. Jeg kan sagtens forstå at du glæder dig - det var bare en venlig tanke fordi jeg selv kan huske hvordan jeg havde det første gang efter jm-besøg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2013 Ahhh jeg havde ikke lige fanget dy var fra Island :) Ja der ved jeg ikke hvordan tingene er. Jeg kan sagtens forstå at du glæder dig - det var bare en venlig tanke fordi jeg selv kan huske hvordan jeg havde det første gang efter jm-besøg :) Du må ikke tage det på en dårlig måde... ;-) Glæder mig bare til det som i mit tilfælde er det første graviditetsrelaterede lægebesøg, og forhåbentlig for jeg noget mere at vide om det forløb som vi skal i gennem... :-) I må gerne krydse fingre for at jeg kan få tid til nf i morgen og den tid må gerne være inden jul... :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2013 Jeg fik lov at høre hjertelyd i dag... Hold nu op hvor er det bare den skønneste lyd... :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2013 Jeg fik lov at høre hjertelyd i dag... Hold nu op hvor er det bare den skønneste lyd... :-) Nårh :biglove Det er bare så stort første gang! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2013 Nu har vi næsten fortalt det til hele familien, de sidste får besked næste weekend :) og endelig begynder det at gå op for mig, Ihh jeg glæder mig til vores skønne Dicte skal være storesøster og livet som familie på 4 :kuller Og jeg har fået tid til nakkefoldsscanning den 30/12, så nu er det bare at vente.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2013 Ja det er bare stort... er total smaskforelsket... :-) Og så fik jeg også tid til nf den 27/12 og der skal manden med... :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2013 Jeg fik lov at høre hjertelyd i dag... Hold nu op hvor er det bare den skønneste lyd... :-) Det er bare kæmpe stort og en fantastisk lyd :loveshower Vi var til scanning i dag hvor scanningssygeplejersken var så venlig at lade os høre hjertelyd på de to små spirer :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2013 Det er bare kæmpe stort og en fantastisk lyd :loveshower Vi var til scanning i dag hvor scanningssygeplejersken var så venlig at lade os høre hjertelyd på de to små spirer :loveshower Hvor dejligt.. :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites