Oprettet November 30, 2013 Er det bare mig? Jeg har totalt mistet lysten til sex, føler et vis pres på det bare skal være i en evt. sandsynlig uge for ÆL. Og hele min kost og gøren handler om projekt baby nu, og så har jeg mistet lysten fuldstændig. Hvad før I for at holde gejsten oppe? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2013 Er det bare mig? Jeg har totalt mistet lysten til sex, føler et vis pres på det bare skal være i en evt. sandsynlig uge for ÆL. Og hele min kost og gøren handler om projekt baby nu, og så har jeg mistet lysten fuldstændig. Hvad før I for at holde gejsten oppe? "Sjovt" at du lige skriver om dette emne, da det er præcis det samme jeg går og tænker og føler. Så sent som idag, har jeg haft tanken, så vil følge nysgerrigt med herinde for at få et evt. godt råd med på vejen for at holde lysten oppe... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2013 Faktisk synes jeg, at lysten steg lidt igen, da vi startede i behandling. Da havde jeg jo måtte indse, at vi ikke kunne selv, så pludselig blev sex igen for sjov - forplantningsmæssigt var det jo ligegyldigt, om vi knaldede eller ej... Men det er ret almindeligt, at forsøg på at undfange kan virke ret dræbende på sex-livet (når det ikke lige lykkes). Det eneste råd, jeg rigtig har hørt, var at fokusere på noget andet... Yeah right...:-/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2013 Faktisk synes jeg, at lysten steg lidt igen, da vi startede i behandling. Da havde jeg jo måtte indse, at vi ikke kunne selv, så pludselig blev sex igen for sjov - forplantningsmæssigt var det jo ligegyldigt, om vi knaldede eller ej... Men det er ret almindeligt, at forsøg på at undfange kan virke ret dræbende på sex-livet (når det ikke lige lykkes). Det eneste råd, jeg rigtig har hørt, var at fokusere på noget andet... Yeah right...:-/ Yeah right, som du skriver, ha ha -det er svær, men prøver :blink Godt det snart er jul! Nå what the f... det er ugen hvor det kan ske, så må hellere op på hesten igen. Er nu oppe på to piller om dagen, så kunne da være vi skulle give det et forsøg mere. Meeen tror nu nok først næste cyklus er chancen reel når jeg er oppe på fuld dosis. Vi har alligvel alle sammen fødselsdag i oktober, så en mere der er vel ok - så kan vi alle holde det samlet :larm Del dette indlæg Link to post Share on other sites