Dorita

Butik lukket

5 indlæg i dette emne

Jeg købte for under to år siden nogle dyre støvler. De er nu gået i stykker og så viser der sig at butikken er lukket. De havde også en anden afdeling, men når jeg ringer til dem, mislykkes opkaldet. Jeg gætter på, kæden er lukket/gået konkurs :(

Er der nogen der ved, om der er noget jeg kan gøre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm, men spoergsmaalet er, om de ville tage dem ind som reklamation noget taet paa 2 aar. Det er jo ikke saadan, at alt oedelagt SKAL tages imod indenfor de to aar og sko og det er noget, der formodentligt bruges meget. Selvom de saa er dyre og jeg ved godt, det er roev, saa vil jeg tvivle paa, om de ville sige god for den. Hvad er der galt med dem - kan du ikke faa dem til en god skomager? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er desværre nok ikke meget at gøre. Normalt mister man reklamationsretten ved konkurs. 

 

Du kan prøve at rette dit krav mod konkursboet, men der er sjældent mange penge at komme efter, og du vil komme til at stå ret langt nede på prioriteringslisten når de penge der muligvis er tilbage skal gøre op og uddeles til kreditorerne. 

 

Link

 

Sk*de ærgeligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville prøve at få fat i producenten. Hvis det er en fejl, som ikke bør ske selv efter brug i 2 år, så kan du være heldig, at det er et ordentligt firma, der gerne vil hjælpe dig.

Du kan jo ikke miste noget ved at prøve.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar!

Jeg har forsøgt at lokalisere producenten, det er et italiensk firma, så det orker jeg ikke. Det er lynlåsen der er røget, så må bare få sat en ny i. Troede jo bare, at når man købte dyre støvler, kunne de holde. Grrr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER