Oprettet November 23, 2013 Jeg er 8+2..er det så normalt at føle menstruation smerter og tyngde fornemmelse i underlivet?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2013 Jeps! Jeg blev ved med at have menstruationssmerter (ligamentsmerter) og negativ test. Så tog til læge til sidst og var gravid. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2013 Jeg er 8+2..er det så normalt at føle menstruation smerter og tyngde fornemmelse i underlivet?? Jeps :) Det følelse havde jeg også rigtig længe, og der var intet galt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2013 Jeps det er fuldstændig normalt... Jeg havde den der tyngde fornemmelse længe, først her i uge 11 er det ved at blive mindre.. Så Jeps, alt er normalt :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2013 Det er helt normalt og kan også opstå senere, jo længere henne du blir. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2013 Åhhh hvor gør i mig glad!!! Tusind tak for jeres svar. Er så bekymret. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2013 Jeg har det også stadig her i uge 15 :) så bare rolig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2013 Jeg har hørt lidt om at det jo også er pga at det hele skal udvide sig dernede, og at det godt kan være det man forbinder med mens-smerter... :) Så jeg har det godt med mine "mens-lignende smerter"... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2013 Jeg var bare mere nervøs for om det betød at mens var på vej eller at der var et eller andet galt siden jeg har ondt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites