Nitzen1987

Vild med dans - følger I med i år?

34 indlæg i dette emne

Og på ekstrabladet er de selvfølgelig i gang med en masse svindelteorier :P

Bl.a. er der flere e.b. læsere, som tror deres stemmer ikke er registreret, fordi de først har fået beskræftelsen EFTER programmet var slut. Tror da altid først jeg har fået bekræftelser efter programmet..

Jesper læste lige at TDC har haft nedbrud under udsendelsen således at mange stemmer først blev registreret efter afgørelsen. TV2 siger dog at det ikke vill have ændret resultatet.

Del dette indlæg

Hvad synes I om finalen? Var det det rigtige par der vandt?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helt klart det rette par...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvem vandt?! Åh, hvor jeg håber det var Mads og Mie! :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvem vandt?! Åh, hvor jeg håber det var Mads og Mie! :unsure

Det var der :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså jeg synes at Uffe og Karina fortjente det en lille bitte smule mere, men jeg er ikke utilfreds med at Mads og Mie vandt. De var sgi også seje :respekt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså jeg synes at Uffe og Karina fortjente det en lille bitte smule mere, men jeg er ikke utilfreds med at Mads og Mie vandt. De var sgi også seje :respekt

Enig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes at begge parrene var helt suveræne. Synes at Mie var en lille smule skarpere i hendes showdans end Uffe var. Tilgengæld synes jeg, atUffes freestyle var bedre end Mies.... Synes at de var lige værdige til at vinde....

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER