Nitzen1987

Vild med dans - følger I med i år?

34 indlæg i dette emne

Følger I med i Vild med dans i år? Hvad synes i om denne sæson? Hvem tror I der kommer i finalen?

Del dette indlæg

Jeg følger med :) Jeg er helt overbevist om at Allan og Sophie vinder, men jeg håber på en finale mellem de to andre par. Og jeg håber at Uffe og Karina vinder. Synes de har gjort det bedst, overall :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg følger med :) Jeg er helt overbevist om at Allan og Sophie vinder, men jeg håber på en finale mellem de to andre par. Og jeg håber at Uffe og Karina vinder. Synes de har gjort det bedst, overall :)

:ditto

Jeg har misset et par afsnit og det har været okay, fordi jeg er vildt træt af, at Allan ikke er røget hjem.

Jeg håber så at Mads og Mie vinder, men det bliver uden tvivl Allan og Sofie - det er blevet for stort og TV-2 kan ikke gøre noget ved det. Dumme danskere! <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og hvad synes jeg om sæsonen, tjah... Jeg synes det var været rigtig interessant, at følge med i alt det med Allan, men i selve udsendelserne havde jeg nok været bedre underholdt, hvis han var røget hurtigere hjem. Jeg tror bestemt også at finalen bliver mere spændende, hvis han ikke er med.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror også at Allan vinder <_< men ser helst, at det er et af de andre to par der vinder, dansemæssigt synes jeg, at de er meget lige :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville bestemt også være glad, hvis Mads og Mie vandt :) Synes Mads Vad er så skøn og dygtig, meeeeeen af nydanserne synes jeg bare at Uffe er en lille bitte smule sejere end Mie :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg glæder mig i øvrigt til at se Marianne Eihilt i en samba i aften, jeg synes hun er så skøn! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lidt, er dog monster træt af Allan.... Havde håbet Mie & Mads ville vinde...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ser det i år. Det er ellers ikke noget jeg plejer at se. Men Uffe lokkede :glad Så jeg håber selvfølgelig også Uffe vinder. Havde dog aaaaldrig drømt om han ville være SÅ god :P Så jeg har det måske nok lidt med Uffe som nogle har det med Allan. Jeg ville stemme på ham, selv hvis han var dårlig :blush

Jeg er så über dobbeltmoralsk, og synes det er SÅ åndssvagt at folk stemmer sådan på Allan. :P Hehe. Synes det er ærgerligt, at nogle skal ødelægge det for dem som rent faktisk ser VMD.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ser det også. Jeg synes både Mie og Uffe er vildt dygtige, Uffe mest underholdende. Men det er jo nok Allan der vinder :numse

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lidt, er dog monster træt af Allan.... Havde håbet Mie & Mads ville vinde...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ser det og har for første gang stemt...har stemt på de to værdige vindere...så håber allan ryger ud

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg troede i sagde at Allan ville vinde ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

HUUURRRRAAAAA!!!!! :glad

(nu gider jeg jo RIGTIG godt se finalen og så kan jeg ikke fordi jeg skal til julefrokost med arbejdet! <_<)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay :glad :yay :glad :yay :glad :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

ÅLÅLÅLÅLÅÅÅÅÅÅ!!!!! :o :yay :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er så klar til finalen i næste uge!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nuuuuj hvor godt :D Tror total på at Tv2 har haft en finger med i spillet der :P haha.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nuuuuj hvor godt :D Tror total på at Tv2 har haft en finger med i spillet der :P haha.

Det tror jeg faktisk ikke. Jeg tænker at hypen bare er dalet lige nøjagtigt nok. + Uffe har vist rigtig mange fans på fb (har jeg hørt - er jo ikke selv på fb), og hvis han har fået flest seerstemmer, så får han (omregnet) 5 point (2 fra dommerne og 3 fra seerne), og så ville Allan max kunne få 3 (2 fra seerne og 1 fra dommerne) og MM minimum 4 (1 fra seerne og 3 fra dommerne) = ud med Allan. :yay

Men selv hvis de havde en finger med i spillet, så havde jeg kunnet leve med det :whistling

Men vildt nok at nogen på vmd.dk sammenligner det med mordet på jfk :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi snakkede om at der nu er færre par at sprede stemmerne ud over når nu der kun er 2 gode par tilbage + Allan efterhånden er old news! Så tror også den er reel nok!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det tror jeg faktisk ikke. Jeg tænker at hypen bare er dalet lige nøjagtigt nok. + Uffe har vist rigtig mange fans på fb (har jeg hørt - er jo ikke selv på fb), og hvis han har fået flest seerstemmer, så får han (omregnet) 5 point (2 fra dommerne og 3 fra seerne), og så ville Allan max kunne få 3 (2 fra seerne og 1 fra dommerne) og MM minimum 4 (1 fra seerne og 3 fra dommerne) = ud med Allan. :yay

Men selv hvis de havde en finger med i spillet, så havde jeg kunnet leve med det :whistling

Men vildt nok at nogen på vmd.dk sammenligner det med mordet på jfk :lolhit

Ja okay, den udregning giver meget god mening :) :glad :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh det er altså en herlig nyhed at vågne op til :yay (fordi hende her er for træt til at holde sig vågen til afgørelsen - det er ikke lykkedes mig endnu ;) )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh det er altså en herlig nyhed at vågne op til :yay (fordi hende her er for træt til at holde sig vågen til afgørelsen - det er ikke lykkedes mig endnu ;) )

:ditto heller ikke her... Men nu får man da lyst til at se finalen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og på ekstrabladet er de selvfølgelig i gang med en masse svindelteorier :P

Bl.a. er der flere e.b. læsere, som tror deres stemmer ikke er registreret, fordi de først har fået beskræftelsen EFTER programmet var slut. Tror da altid først jeg har fået bekræftelser efter programmet..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og på ekstrabladet er de selvfølgelig i gang med en masse svindelteorier :P

Bl.a. er der flere e.b. læsere, som tror deres stemmer ikke er registreret, fordi de først har fået beskræftelsen EFTER programmet var slut. Tror da altid først jeg har fået bekræftelser efter programmet..

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER