ViMåSeHvadFremtidenBringer

træt af kvalme, opkast og utilpashed..

5 indlæg i dette emne

Jeg bli'r simpelthen bare nødt til at komme ud med mine frustrationer nu... Jeg er i uge 11, og har lidt af kraftig kvalme og stærk utilpashed og opkastninger i 6 uger nu, og det bli'r bare ved...

Jeg kan ingenting lave - da de mindste ting sætter opkastningerne igang.. Et eks igår gik jeg ned af vores trapper og alene det gjorde jeg måtte kaste op igen...

Det er så træls, især kvalme har stærk tag i mig...

Jeg er ved at skrive mit speciale, og det er slet ikke til at skrive, da jeg har det så skidt...

Jeg ved ikke hvorfor jeg skriver, er bare så træt af det her og synes det fjerner en stor glæde ved graviditeten...

Tror bare jeg har brug for at vide, at jeg ikke er alene om denne tilstand... Jeg tænker vi nok er mange som lider derude... Håber I vil dele jeres tanker med mig...

Del dette indlæg

Du er langt fra alene !

Får du væsketerapi og medicin om kvalmen? det hjælper i hvert fald mig, så jeg kan holde til lidt i løbet af dagen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg led i sin tid af kvalme 24-7 og opkast fra 7.-19. Graviditetsuge... Så du er ikke alene

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kvalme og opkast er lort!!! :kram2

Du er ikke alene!!

Jeg kastede op de første fire måneder og tabte 11 kg - lægerne holdte grundigt øje, da jeg ikke havde nok at tabe af.

Næste gang skal jeg helt sikkert prøve akupunktur eller noget i den dur!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er så dejligt at høre fra andre og vide man ikke er alene om det her... Synes virkelig det er hårdt at have det så skidt hele tiden og ikke føle sig som sig selv, fordi man bare er skidt...

Og så fjerner det bare så meget glæden ved graviditeten, hvilket jeg synes er det mest ærgerlige...

Men jeg håber der snart er bedring forude...

Tak for jeres svar, Det hjælper på humøret..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER