Betty87

Bobles - hvilken skal jeg købe?

14 indlæg i dette emne

Jeg overvejer at give Liam noget bobles i julegave fra T og jeg, men hvad skal jeg købe?

Liam er kun 2 mdr (3 mdr til jul), så hvad vil han få mest ud af og helst gerne kan få noget ud i længe??

Håber i kan hjælpe mig :)

Del dette indlæg

Jeg ville købe elefanten eller måske frøen. Elefanten kan bruges til at vippe men mens han er lille kan han ligge hen over ryggen på den og det kn hjælpe på en evt av av mave og når han begynder at træne med at holde sit hoved er den også god :-)

Frøen er god til det sammen men forskellen er at den kan rulle så den er god at træne balance på. Og det lille "hoved" den har som man kan tage af er også god som ryg og nakke træning ;-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har været, og er stadig meget glade for elefanten. Den kan bruges til at vippe på, til at ligge henover, og man kan bruge den når de små skal lære at sidde :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har elefanten og fisken. Men ikke noget barn til at bruge dem. Håber de bliver et hit.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har 2 store fisk, en slange og en sandorm (jeg var på Bobles lagersalg ;)) Da Dicte var lille brugte hun rigtig meget fisken til at rejse sig ved, og til at ligge på. Senere da hun begyndte at øve at gå gik hun langs slangen, og til sidst havde hun en hel bane af alle tingene til at gå i mellem. Så alle vores ting hat været gode køb, og hun leger med dem hver eneste dag :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har købt en larve til vigga. Den er ny. Genial til at vugge på når de er små og god til balance øvelser når de blir store. Derudover får hun også myreslugeren - den kan bruges som bord og stol :) men har hørt godt om elefanten også :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Anna har hvalen og er glad for den :)

Hvis jeg skulle købe en til ville jeg købe en hvalros, men den er nok bedre til tumlingestørrelse end til babyer. Jeg har også kun hørt godt om elefanten.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh jeg vakler mellem at købe krokodillen eller elefanten til Maja i julegave :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh jeg vakler mellem at købe krokodillen eller elefanten til Maja i julegave :unsure

Vi har præcis samme overvejelser til Johannes' julegave. Vi var ude og få taget billeder hos en fotograf sidste weekend og der havde de både elefanten og så en fisk (tror jeg?). Johannes var helt vild med elefanten og kravlede ud af billedet flere gange for at komme hen til den (på trods af at han havde den der fisk lige ved siden af sig), så jeg tror det bilver den :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Anna har hvalen og er glad for den :)

Hvis jeg skulle købe en til ville jeg købe en hvalros, men den er nok bedre til tumlingestørrelse end til babyer. Jeg har også kun hørt godt om elefanten.

Jeg er sikker på hvalrossen ville være et kæmpe hit her! Den overvejer jeg, men altså den er dyr og vi har næsten hele huset fyldt op med Bobles ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har kyllingen, elefanten, donut og måske den sidste er en orm (er i tvivl hvad den hedder).

Kyllingen er en god lille begynder bobles, både til at øve at ligge på maven, øve kravlestilling og en masse andet.. Den passer ind i "hullet" i elefanten.

Jeg var til noget bobles halløj engang, hvor en kvinde derfra sagde, at kyllingen er rigtig god at starte med.

Vi brugte kyllingen da Bella var helt lille til de ovennævnte ting, donut til balancetræning og til at hoppe på og elefanten er skide god, når de skal rejse sig op og kravle op på ting. Ormen har vi købt for nylig, men den er et kæmpe hit også og en perfekt højde at tromme på og som bord til en lille snack i farten..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh altså i gør det jo ikke nemt ;)

Tror jeg hælder mest til elefanten ud fra hvad i skriver :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har elefanten (6 lag) og fisken (3 lag) og er glade for begge dele. Filippa er næsten 2½ år.

Da hun begyndte at sidde selv, sad hun nogle gange på fisken. Nu bruger hun begge to til at sidde på (sig selv eller bamser) og fisken er et hit at trille med.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi endte med at købe rullebrættet og så får han højest sandsynligt elefanten af bedsteforældrene :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER