Besvaret December 5, 2015 T laver mange fjolleord. A la "duuu er en sploinkidoink" og andre vilde udtryk. I går lød det som om han sagde : "duuu er en hval-skøge"... (Nok mangler jeg at smide nogle kilo, men DET er jeg altså ikke) Haha, hvalskøge alligevel?! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2015 Luna synger "det er nissengrød!" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2015 T laver mange fjolleord. A la "duuu er en sploinkidoink" og andre vilde udtryk. I går lød det som om han sagde : "duuu er en hval-skøge"... (Nok mangler jeg at smide nogle kilo, men DET er jeg altså ikke) :lol Jeg kan slet ikke gengive det her til B uden at være helt uforståelig af grin! Hvalskøge! Dét er sjovt!!!! Hvis jeg bliver gravid igen en dag, så skal det være mit uhøjtidelige ord om mig selv :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2015 T laver mange fjolleord. A la "duuu er en sploinkidoink" og andre vilde udtryk. I går lød det som om han sagde : "duuu er en hval-skøge"... (Nok mangler jeg at smide nogle kilo, men DET er jeg altså ikke) Det er klasse-kommentar :D :lol :D :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2015 Lucas havde fået krokodiller i børnehaven igår til frokost. Altså han havde fået frikadeller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2015 Jeg sidder og ser vild med dans med Erica - de danser en slowfox. Erica: Mor, hvorfor er ørevoks så langsom en dans? :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2015 FANGKASTISK = fantastisk Stribbra = zebra (giver god mening ;) ) Portitotion = dekoration Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2015 Vitus beder tit om en bollemad, som er en bolle med smør og i øvrigt totalt logisk når det i øvrigt hedder en rugbrødsmad! Ikke?! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2015 V mener ikke, at der lægges æg, men at der puttes æg. Så idag fortalte han: "Næberen* putter også ægger" :wub *næbdyret ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2015 Camille kan ikke lide "kogtne" gulerødder.. Hehe. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2015 Ida har set for meget Onkel Rejes julefis, han synger den dog korrekt i showet. Et barn er født i Heavylem, Heavylem De glæder sig i husalem Halleluja Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2015 Ayah 3 år siger altid follebudt (forbudt) Og elsker dig stærkere og muligt (højere end muligt) :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 Det er så skønne de unger! <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2015 Karla legede juleaftensdag med blandt andet en "egern-hjørning" hos "farfar-farfar" :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2015 William har en 'lillebulle' :D altså en 'lillebror'. Og ligefør rendte han rundt med et håndklæde over hovedet og var et 'pølse' altså et 'spøgelse' :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2015 'Balballe' = 'halmballe' ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2015 Thai-piger = tegne papir Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2015 Thai-piger = tegne papir Hæhæ... Ja, hvorfor ikk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2015 Valdemar har opfanget ordet "Nixen" af sin lidt ældre fætter. Men det der X-lyd er svært, så pt får vi ofte en drillesyg tunge og et "Nissen!". Det kan godt være svært at holde masken :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2015 Åh Mie kæmper med at sige fyrværkeri Fyr-mærke-ve-mari Fyr-mærke-me-vari Fyr-mærke-me-mari Fyr-værm-me-ke-mari Fyr-kær-ve-me-mari :biglove smelter lidt hver gang ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2015 Åh Mie kæmper med at sige fyrværkeri Fyr-mærke-ve-mari Fyr-mærke-me-vari Fyr-mærke-me-mari Fyr-værm-me-ke-mari Fyr-kær-ve-me-mari :biglove smelter lidt hver gang ;) :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2015 Caro siger : fyrGerværkeri Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2016 Om torsdagen går Ida til "elastik" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2016 Åh Mie kæmper med at sige fyrværkeri Fyr-mærke-ve-mari Fyr-mærke-me-vari Fyr-mærke-me-mari Fyr-værm-me-ke-mari Fyr-kær-ve-me-mari :biglove smelter lidt hver gang ;) Erica siger fyrmageri :D eller fyrmagerkeri ;) Synes også det er ret hyggeligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites