Besvaret April 11, 2015 Anna sagde i dag, at hun havde ondt i sin skinnearm (underarmen) - det er da den logiske pendant til skinneben :D :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2015 Anna siger 'fakstik' i stedet for faktisk og 'Skologisk have' fremfor Zoologisk have :) Hun er endelig holdt op med at sige 'bulvet' fremfor gulvet. :D Karla siger noget, der lyder mest som go-kakao, når hun skal sige zoologisk have :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2015 Camille: skal vi ikke have hånddogs til aftensmad? Og vi besluttede at selvfølgelig skulle vi det :p det er også mere logisk at kalde dem hånddogs end hotdogs! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2015 Mie siger "is mærker" i stedet for isterninger. Aner ikke hvorfor men kæmpe kært. Og "terntyn" selvom hun sagtens kan sige F. Og hvis ulykken er ude skal man give "hjerte-ti-sasje" mens hvis man har ondt i skuldrene skal man have "sasasje" Man kan også klæde sig ud som en fin "sesse" og vrikke med "mumsen" Og er vi på ferie er det lækkert at få "brun honnin" på sin mad (nutella). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2015 Lise siger marmarn istedet for barnevogn :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2015 Caroline fik en kjole fra ris. Altså, Paris. Hun kan godt lide suttelade.... Som er chokolade. Vi øver lidt på udtalelsen. Ha ha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2015 Sophia: "mor, vil du lebbe (hjælpe) mig"? "Jeg vil gern høre Frolle Felia (Flora Ofelia)" Prutte (blæksprutte) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2015 Sophia: "mor, vil du lebbe (hjælpe) mig"? "Jeg vil gern høre Frolle Felia (Flora Ofelia)" Prutte (blæksprutte) Luna siger også lebbe eller lelbe mig! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2015 Luna siger også lebbe eller lelbe mig! :D :ditto med Valdemar :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2015 Her hedder giraf: Rassigungi. Forstår det virkelig ikke og der gik lang tid før jeg fattede hvad hun snakkede om :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2015 Jubii er af en eller anden årsag gubbi... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2015 Ord der virkelig har fået mig til at trække på smilebåndet gennem tiden er: Spækhopper: græshoppe Myresyttel: motorcykel Padoffer: kartofler Ydur :yoghurt Durdur: gulerødder Arper :ærter Kliv: kniv Parbaj: på arbejde Fadaheller: frikadeller Gilbøt og komfister: grillbøf og pommesfrites Basgetti: spaghetti Kramelsimelasje: makrelsalat Hybød: rugbrød Jeg kan mange flere, men det var de bedste guldkorn. Specielt Myresyttel, Kramelsimelasje og Durdur tog mig lidt tid at regne ud hvad var. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2015 Ord der virkelig har fået mig til at trække på smilebåndet gennem tiden er: Spækhopper: græshoppe Myresyttel: motorcykel Padoffer: kartofler Ydur :yoghurt Durdur: gulerødder Arper :ærter Kliv: kniv Parbaj: på arbejde Fadaheller: frikadeller Gilbøt og komfister: grillbøf og pommesfrites Basgetti: spaghetti Kramelsimelasje: makrelsalat Hybød: rugbrød Jeg kan mange flere, men det var de bedste guldkorn. Specielt Myresyttel, Kramelsimelasje og Durdur tog mig lidt tid at regne ud hvad var. Gilbøt og komfister :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2015 Herhjemme hedder rugbrød: bubød! ofte vil hun gerne have Bubød med levstej, ramonæse og hæste løj! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2015 Mor er bollet (fjollet)... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2015 Herhjemme hedder HjemIs bilen "klokkebilen" ;) Charlie aner dog ikke, hvad den kører rundt med - heldigvis ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Her hedder giraf: Rassigungi. Forstår det virkelig ikke og der gik lang tid før jeg fattede hvad hun snakkede om :D Herhjemme hedder giraffer "giraffengumle" - efter sangen. Kan det være der, hun har det fra? :D Karla er ret glad for prinsesse Sofia for tiden, men det lyder bare helt forkert, når hun vil se afsnittet "den generte prinsesse", og beder om at se "negerprinsesse" :blink :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2015 Herhjemme hedder HjemIs bilen "klokkebilen" ;) Charlie aner dog ikke, hvad den kører rundt med - heldigvis ;) Herhjemme tror Felix at der er udsolgt når klokken ringer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Herhjemme tror Felix at der er udsolgt når klokken ringer :)Ej hvor smart :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Herhjemme tror Felix at der er udsolgt når klokken ringer :) jeg kender også en far der lærte sin børn det samme! Det er smart ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 Pilka: Bilka " jubii Pilka" siger han hver gang vi kører forbi. Han elsker Pilka :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Ikke helt relevant ift. At udtale, men Kender i de der øjeblikke, hvor man høre sig selv "komme ud af munden" på de små :D Jeg står og pusler Milan, da Melissa kommer ud til os. Vi står og fjoller, da hun udbryder: Er du vimmer pigebarn :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Ikke helt relevant ift. At udtale, men Kender i de der øjeblikke, hvor man høre sig selv "komme ud af munden" på de små :D Jeg står og pusler Milan, da Melissa kommer ud til os. Vi står og fjoller, da hun udbryder: Er du vimmer pigebarn :lol Jep dem kender jeg godt på både godt og ondt :D :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2015 Jep dem kender jeg godt på både godt og ondt :D :lolDet er altså svært at holde grimassen indimellem :D Her for lidt siden meddelte Melissa, at hun ville have store bryster som mor- og sådan een, mens hun pegede på min BH Del dette indlæg Link to post Share on other sites