Krone

Minimum 14 dage over tid, men positiv ÆLtest??

6 indlæg i dette emne

Hej,

Er ny i alt det her med graviditet, og har ikke læst noget særlig om at blive gravid, så jeg har et enkelt spørgsmål.

Jeg var til læge idag, fordi jeg er øm i underlivet, let kvalme og mange negative tests senere. Min mens plejer at være meget reglmæssig, men nu er jeg min mens udeblevet i minimum 14 dage, og jeg står nu med en meget klar positiv æggeløsningstest.

Noget der har en genial forklaring på dette? :)

Del dette indlæg

Velkommen

Jeg tænker at du har sprunget en cyklus over, det har jeg hørt om før. Så du har ægløsning og god fornøjelse ;) måske kan du få en positiv graviditetstest om 14-17 dage.

En anden mulighed er du er gravid, så kan en æl test også blive positiv, før man kan teste med graviditetstes, hvis du er så heldig kan du måske lave en positiv g-test om et par dage. Men man kan desværre stresse sig til mange symptomer, så det er svært at vide. Held og lykke i hvert fald.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen

Jeg tænker at du har sprunget en cyklus over, det har jeg hørt om før. Så du har ægløsning og god fornøjelse ;) måske kan du få en positiv graviditetstest om 14-17 dage.

En anden mulighed er du er gravid, så kan en æl test også blive positiv, før man kan teste med graviditetstes, hvis du er så heldig kan du måske lave en positiv g-test om et par dage. Men man kan desværre stresse sig til mange symptomer, så det er svært at vide. Held og lykke i hvert fald.

Helt enig med Saga :)

Og velkommen :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænker nu ikke særlig meget over at blive gravid, da jeg er overbevist om, at det tager dobbelt så lang tid så ;) Men jeg har altid været meget præcis, så derfor jeg har undret mig lidt ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan er det gået ?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan er det gået ?

Den kom på dag 57, så det var vidst bare meget forsinket. Men så betyder det, at viendelig snart kan prøve igen. :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER