Oprettet November 19, 2013 Jeg ved godt vi har snakket om det her i gamle tråde, men jeg kan ikke finde den. (Når man søger på Spiralizer finder den ingenting, selvom jeg ved vi HAR snakket om det for ikke ret lang tid siden <_<) Så nu spørger jeg lige igen: hvilken spiralizer skal vi ønske os? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2013 Vi har en fra Gefu - købt på amazon. Den er god og billig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2013 Vi har en fra Gefu - købt på amazon. Den er god og billig :) :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2013 Kunne huske at den anden tråd lå i slankeforumet, så her er et link: http://www.babyklar.dk/forum/20271/spiralizer.html/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2013 Hvad bruger man sådan en smart ting til? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2013 Hvad bruger man sådan en smart ting til? Til at lave strimler. Fx af squash, som kan spises i stedet for pasta. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2013 Til at lave strimler. Fx af squash, som kan spises i stedet for pasta. :) Sejt. Koger man så squashen spørger hende som ikke kan finde ud af at lave mad :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2013 Sejt. Koger man så squashen spørger hende som ikke kan finde ud af at lave mad :-)Man kan hælde kogende vand over, så de bliver varme, men det behøver man ikke :)Tak for input piger! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2013 Sejt. Koger man så squashen spørger hende som ikke kan finde ud af at lave mad :-) Lige som Susanne siger :) Det er super nemt og smager godt. Jeg har også brugt den til gulerødder, bare for at give gulerodssalaten et andet look :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites