Oprettet November 18, 2013 Ja sorry - men jeg aner simpelthen ikke, hvordan jeg ellers skulle have lavet overskriften. Sagen er den, at jeg siden jeg gik på barsel for 1 uge siden, har været temmelig grådlabil - både over fjernsynsudsendelser, sange m.v. men faktisk også, hvis jeg bare sidder og tænker og laver ingenting. Jeg kan ikke placere tårene - jeg synes egentlig ikke, at jeg er bange for fødslen eller sådan. Tårene er der ligesom bare (dog uden, at det er depressions-agtigt). Nogen, der kender det? Jeg kan ikke lade være med at tænke på, at hvis jeg allerede har det sådan nu, hvordan bliver "tudedagen" så ikke? Måske er det fordi jeg først nu har tid og mentalt plads til at "være gravid" og glæde mig. Åhhhh kære piger - vær venlig at fortælle mig, at det er helt normalt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 DET ER HEEEEELT NORMALT :kiss Jeg var også total tudefjæs op til fødslen. Tror din krop nu er klar så nu bliver følelserne frigivet. Pøj pøj med fødslen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 Det er helt normal :) Jeg var ,,rørt'' over alt konstant, og det er ikke blevet bedre herefter jeg har født :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 DET ER HEEEEELT NORMALT :kiss Jeg var også total tudefjæs op til fødslen. Tror din krop nu er klar så nu bliver følelserne frigivet. Pøj pøj med fødslen :loveshower Det er helt normal :) Jeg var ,,rørt'' over alt konstant, og det er ikke blevet bedre herefter jeg har født :D TAK :kram2 Det var good news - jeg har virkelig været bekymret for, at det skulle være en fødselsreaktion, der var på vej før tid. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 Helt normalt! Og det bliver værre når baby kommer ;) Jeg er gravid i uge 7 nu, og lige idag har jeg det allerede sådan igen... Pyh lang graviditet hvis det forsætter! Held og lykke med fødslen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 Jeg var også voldsom grådlabil lige op til fødslen, og rigtig rigtig meget den første uge herhjemme. Har dog tidligere haft en langvarig depression og dette føles slet ikke sådan! Så er ikke bange for det er en efterfødselsreaktion, det er 'blot' alle hormonerne der hopper rundt :) omend det nu kan være voldsomt nok, græd over alting 3-6 dage efter fødslen :D primært ting jeg blev rørt over. Del dette indlæg Link to post Share on other sites