Fru-Nielsen

Skridsikre futter

7 indlæg i dette emne

Jeg søger nogle skridsikre futter til Theodor til brug i VS. Han er knap 9 mdr.

Vi bruger Melton fløjlsfutter nu, men det er altså ikke nok med de der små dutter, som er under dem. Det skal være endnu mere skridhæmmende.

Nogle gode forslag???

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil også sige skindfutterne fra melton.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skindfutter - vores var fra Bobux, oekologiske og kan vaskes i maskinen. Koebte dem kun, fordi de havde dem hos vores skopusher, men det er fab. Det er ligefoer Theo maa laane Noahs :) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har fundet et par Melton i uld med lædersåler. De er faktisk ret lækre. Har så bare købt dem for store, men må lige rende ned og bytte dem i morgen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skindfutter - vores var fra Bobux, oekologiske og kan vaskes i maskinen. Koebte dem kun, fordi de havde dem hos vores skopusher, men det er fab. Det er ligefoer Theo maa laane Noahs :)

Ej hvor ser de Bobux lækre ud. En skam at de er så dyre!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor ser de Bobux lækre ud. En skam at de er så dyre!

Ja, men nu fik jeg rabat, fordi jeg ogsaa koebet sandaler til Noah - og har lige koebt et par stoevletter hos samme: "Signora, 70 euro, men de er sat ned til 39 euro" og saa rundede han ned til 30 euro og fulgte os endda ud til bilen med paraply over os, fordi det regnede! Saa er det jo ingen sag at koebe godt fortoej til barnet, men jeg er alt for blond i det her italienske, siger M  :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER