Oprettet November 8, 2013 Jeg siger mange tak for besøget, kære heks :D Du er velkommen igen næste år :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2013 Ja, jeg er jo nysgerrig :D Hvad havde heksen med? :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2013 Jeg takker også for det fine besøg :p Fihl: Her er hvad jeg fik :) http://imgur.com/fujpGnC Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2013 Ikke dårligt... Måske man skulle være lidt mere ihærdig næste år, hvis heksen kommer på besøg igen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2013 Jeg takker også for det fine besøg :P Fihl: Her er hvad jeg fik :) http://imgur.com/fujpGnC :ditto Bestemt ikk dårligt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2013 Jeg takker også Heksen for det søde besøg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2013 Øv, heksen driller - hun har ikke været hos mig endnu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2013 Ej hvor hun alligevel bare flink hende heksen, va??? Tror også jeg vil have besøg af hende til næste år. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2013 Jeg siger også mange tak til heksen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2013 Mums en lækker pose at få lige til weekenden - tusind tak :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2013 Mums en lækker pose at få lige til weekenden - tusind tak :DHåber at få min i morgen :DEdit: kan hente mit slik i morgen kl 10 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2013 Jeg takker også for det fine besøg :) Du er absolut velkommen her igen næste år :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2013 10000 tak allersødeste heks!!! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2013 Så fik jeg også en pakke :yay Mange tak søde heks :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites