Oprettet January 23, 2011 Får man altid sin opkrævning for ejendomsskat i samme måned (januar?) eller hvordan fungerer det helt nøjagtigt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2011 Ja det mener jeg man gør :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2011 Vores er ikke kommet, så måske skal jeg lige kontakte kommunen!? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2011 jeg tror du skal kontakte kommunen, men måske det kører over PBS, det gør det hos os, og vi fik bare en opgørelse her i midten af måneden, hvor der stod, at PBS sørgede for betalingen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2011 vi får vores i december og den bliver opkrævet automatisk over pbs i januar. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2011 De enkelte kommuner bestemmer selv hvornår ejendomssskatten skal forfalde, så tjek din kommunes hjemmeside og se, hvornår der er betaling i din kommune :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites