Oprettet January 23, 2011 HEJ ALLE SAMMEN ! :) Jeg ville bare lig præsentere mig selv. Jeg er xMilla, jeg er 20år og 16+1 henne i dag ! :wub Manden og jeg har været sammen i 2år og 7 måneder og dette er vores første barn :) Jeg glæder mig til at lære jer alle at kende og følge jeres graviditeter .. Stort knus Mig! :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2011 Velkommen til og stort tillykke med din graviditet. Håber du får et rigtig godt forløb :) Ved I om I venter en dreng eller pige? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Tusind tak :D Nej ikke endnu, håber de kan se det til MD, men ellers køber vi os nok til en :P Hehe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Velkommen herind :) Hvis du vil med på terminslisten må du gerne lige skrive dine oplysninger i den tråd ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Tak! :D Ligger den også her i termin juli? :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Velkommen til og tillykke med graviditeten :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites