Besvaret November 20, 2013 Vi kan se det på kommunens hjemmeside... Kmdvalg.dk :) Der kan du i hvert fald se de personlige stemmer :) Det må jeg ha luret på! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2013 Har I set, at kristendemokraterne måske får en borgmesterpost? det er pænt vildt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2013 Der har jeg kigget... synes ikke jeg kunne se nogen navne :( Værsgo :) (LINK) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2013 Værsgo :) (LINK) Tak, søde pige :kram2 nå, ham jeg stemte på, er ikke kommet ind! Desværre, han er ellers lokal her fra byen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2013 Ja det er fantastisk :) Også hos os i Gentofte :) juhuuu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2013 Også hos os i Gentofte :) juhuuu Og hos os i Lyngby-Taarbæk. Og så endda en ung kvindelig en af slagsen! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2013 Og hos os i Lyngby-Taarbæk. Og så endda en ung kvindelig en af slagsen! :) Ja Sofia er ikke lige den typiske danske borgmester :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2013 Ja Sofia er ikke lige den typiske danske borgmester :) Nej, det kan man ikke sige. Jeg stemte på hende ;) Og er vældig spændt på at se hvad hun kan udrette! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2013 Nej, det kan man ikke sige. Jeg stemte på hende ;) Og er vældig spændt på at se hvad hun kan udrette! :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites