Hemmelignemli

Tests - hvor hurtigt blev jeres tydeligere??

6 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg forventede mens i torsdags eller fredags og testede ved udebleven mens lørdag. Der kom en svag streg.

Jeg er nu ca 5 dage over mens tidspunktet (tror jeg) men lægen vil sikkert regne mig til 5+ et eller andet, da mine cyklusser er lidt længere end de 28 dage. Det er min 4. Graviditet, husker bare ikke hvor hurtigt testene "skal" blive synligt tydeligere?

Sidste graviditet endte desværre i en abort da fosteret døde omkring uge 12. Så er meget nervøs denne gang :-)

post-8084-0-52597600-1383154235_thumb.jpg

post-8084-0-53696100-1383154321_thumb.jpg

post-8084-0-02105500-1383156571_thumb.jpg

post-8084-0-87346800-1383156674_thumb.jpg

Del dette indlæg

Den første af hver test er den fra weekenden den sidste fra idag.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke fine teste, de er da meget positive, tillykke! Håber det går godt denne gang, men der er da i hvert fald ingen tvivl om at du er gravid :)

Man kan ikke rigtig sige at testene skal blive knald positive, eller at man kan sige at jo mere positiv, desto bedre. De er jo bare til for at påvise en graviditet, så det er meningen de skal gi et ja/nej svar, ikke andet. En blodprøve kan vise om hcg hormonet stiger som man burde forvente, og en scanning i uge 6+ kan vise hjerteblink (men jeg ville nok passe på med at blive scannet for tidligt af frygt for de ikke ku se noget endnu).

Sidst jeg var gravid fik jeg svage teste omkring hvor mens udeblev, og så tog jeg en test 7 dage efter den første (fordi jeg lige havde brug for at blive mindet om at jeg var gravid og blive glad), den så ud nogenlunde som dine sidste teste, altså med meget tydelig teststreg.

Held og lykke!

Del dette indlæg

Annonce ♥

De er meget flotte og tydelige - ret meget mere tydelige bliver de nok ikke! :) Tillykke! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder dejligt - tusind tak :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Takker :-) idag er testene lidt mere tydelige. Tror måske bare man bliver rigtig nervøs når man lige har mistet uden at have nogen mistanke.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER