Louisebj

uge 21

6 indlæg i dette emne

Hej allesammen. Jeg er idag i uge 21. Hvilke smerter og symptomer har i? Jeg har de sidste par dage haft en del ondt i længden. Og mit underliv knager også lidt engang imellem.. men ser det som en naturlig proces da kroppen skal lave plads til det lille vidunder jeg venter mig. Knus Louise :)

Del dette indlæg

Hej allesammen. Jeg er idag i uge 21. Hvilke smerter og symptomer har i? Jeg har de sidste par dage haft en del ondt i længden. Og mit underliv knager også lidt engang imellem.. men ser det som en naturlig proces da kroppen skal lave plads til det lille vidunder jeg venter mig. Knus Louise :)

Jeg har også haft det sådan med lænden de sidste par uger ...

Men ellers er jeg begyndt at få kvalme igen !! Men bare om aftenen :/ ....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Træt hele dagen og må tidligt i seng  :zzz

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er stadig ofte træt, døjer i perioder lidt med bækkenet, og så strækker det heeeeelt vildt henover min mave... (Er i uge 18)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay. Ja vi alle døjer med lidt af hvert.. Var til mit 2 besøg hos jordmor igår.. havde en fornemmelse jeg havde blærebetændelse, men det havde jeg heldigvis ikke!!! :D Synes nu også selv jeg har haft nogle hårde dage med ondt i længden og konstant tisseri, heldigvis er det taget lidt af nu.. Meeen, det kommer helt sikkert igen.. hehe.. Hvor meget har i egentlig taget på? Jeg har taget 5 kg på. Og er i 21+2 idag.

Knuss.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har tabt mig 7 kg (vi har vist også en tråd omkring vægt  :13: ) Jeg døjer nu også foruden træthed med hård mave  :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER