tazdiginez

Lille dreng forsvundet i Herning området.

9 indlæg i dette emne

Jeg saxer dette fra facebook, men tænkte at jeg ville dele det herinde.

Der kan være nogle derude som kender barnet, moderen eller sågar faderen og tale ham til fornuft.

 

"Mit dejlige gudbarn mangler! Hans navn er Loke Ian Langkilde B Larsen. Hans far har i dag hentet ham i hans vuggestue og vil ikke oplyse hvor drengen er. Loke har ikke set hans far, Morten Brossmann, i halvandet år... hjælp os med at få Loke hjem til hans mor igen, han er meget savnet. Deles meget gerne! Tlf 40208796

Please del den videre og få jeres venner til at dele... Vi ved ikke om han er i Jylland eller på Sjælland."

 

995880_10151839861221475_1345114561_n.jp

 

Sådan her ser Lokes far ud. Han er ca 185 høj og alm af bygning. Loke er knapt 2 år gammel og blev hentet af sin far, i sin vuggestue Galaxen i Herning i formiddag. Loke har ikke set sin far i halvandet år og faren har et stort temperament, er velformuleret og manipulerende. Del også gerne dette billede af faren.

PS. Det skal lige siges at politiet ikke vil hjælpe i denne sag.

 

1385994_10151839913301475_1382122957_n.j

 

Det er barnets gudmor der deler dette - på facebook hedder hun Victoria De Vera Meyhoff, hvis i selv ønsker at dele opslagende derinde fra. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvordan har han dog fået lov til at hente barnet? :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han ER fundet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan har han dog fået lov til at hente barnet? :blink

Ja det tænkte jeg også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har da nogen gange spekuleret på hvordan institutions personale skal bære sig ad med at forhindre en forældre som ikke har samvær i at hente sit barn, altså de kan selvfølgelig sige "det må du ikke" og ringe til den anden forældre, men hvad så, det kan da være sin sag at stille sig op imod tænker jeg...

 

Det er fogedretten som kan beslutte at politiet skal involveres. Jeg kender ikke den her sag så ved ikke hvordan det foregik men syns bare sådan en fb efterlysning virker rimelig utroværdig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har da nogen gange spekuleret på hvordan institutions personale skal bære sig ad med at forhindre en forældre som ikke har samvær i at hente sit barn, altså de kan selvfølgelig sige "det må du ikke" og ringe til den anden forældre, men hvad så, det kan da være sin sag at stille sig op imod tænker jeg...

Det er fogedretten som kan beslutte at politiet skal involveres. Jeg kender ikke den her sag så ved ikke hvordan det foregik men syns bare sådan en fb efterlysning virker rimelig utroværdig.

Jeg ved, at min mor skal ringe til hendes konsulent og hun ikke må aflevere barnet - hun bliver simpelthen fyret, hvis det er:( hun skal jo beskytte børnene som var det hendes egne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke FB er det rigtige forum til span noget. Du hører/læser kun historien fra moderens side og hænger samtidig faderen ud! FB er STORT og det billede kan jo florere i lang tid efter!

jeg siger ikke at det faderen har gjort, kan forsvares....

Og hvorfor er det lige at politiet ikke vil hjælpe i sagen?

som bonus-info så ved jeg tilfældigvis, hvem faderen er,kender ham ikke så godt, men min mand gør!.... Ja han har en gammel dom for vold (slagsmål på bytur) men når det er sagt, så er han altså en ret fredelig mand og jeg kan ikke forestille mig at han kunne finde på at være grim ved sin søn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu delte jeg det mere fordi det jo sådan set er kidnapning - om politiet vil hjælpe eller ej. Drengen er fundet og nu tager fogedretten over i sagen, så er den "skid" ligesom slået :)

Jeg er ligeglad med om faderen har voldsdom, det er mere faktummet at drengen ikke har set ham i 1, 5 år, derbekymrede mig. Det er ikke i barnets tarv at "hente ham" på denne måde så.

Jeg delte opslaget fordi jeg ved at der er en del fra Herning området herinde og tænkte at der nok var nogle som kunne hjælpe.:)

Om facebook er et reelt medie at gøre sådan noget i er en anden snak og der er altid 2 sider af en sag.

Jeg fandt det relevant at dele dette, for at moderen kunne få vished i at hendes dreng var ok og så lade tingene køre sin gang derefter :)

Jeg ville ihvertfald være lykkelig for at folk delte det, hvis det var mig der stod i situationen - om faderen fortjente det eller ej - så kunne han give besked fra sig og forklarer sig; alt andet er direkte modbydeligt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at drengen er fundet igen, jeg lukker denne her nu.

 

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.