Louisebj

Tisseri

3 indlæg i dette emne

Jeg er 20+5 idag og venter en dejlig lille pige. Det sidste lange stykke tid har jeg virkelig skulle tisse meget.. Er nogle gange oppe 4-5 gange om natten, og det ødelægger en del af min nattesøvn.Om dagen skal der heller ikke meget til så skal jeg tisse, og nogle gange føler jeg at jeg skal tisse enormt meget men når jeg så tisser kommer der ikke særlig meget. Grunden til jeg skriver er for at høre om nogle er i lignende situation? det skal dog lige siges at det ikke gør ondt når jeg tisser.. Hilsen Louise (:.

Del dette indlæg

Desværre ikke så opmuntrende, men sådan har jeg haft det hele graviditeten :) glææææder mig til den del er overstået :) er blevet tjekket mange gange for blærebetændelse, men det har jeg ikke haft. Så det er altså bare en af graviditetens glæder ;)

Tillykke med jeres kommende pige! :)

PS selv om det ikke gør ondt kan det dog stadigvæk være blærebetændelse! Symptomer under graviditet er anderledes og kan ofte bare være hyppig vandladning og evt plukveer, så det er en god ide at blive tjekket :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er blevet tjekket for et stykke tid siden og der havde jeg heldigvis ikke blære betændelse.. men skal til jordmor på torsdag og der skal man jo aflevere tisse prøve. Så må hun da se hvis der er noget galt tænker jeg? Men ja det er vel bare en "graviditets glæde" :P Tusind tak. :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER