Besvaret November 16, 2013 Hmm det var mærkeligt :-/ Har du testet igen? Kan nogle ikke godt bløde lidt den første mens selvom man er gravid? :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2013 Jo, det har jeg også tænkt på.. jeg tror bare, at jeg har slået tanken helt ud af hovedet omkring graviditet i denne cyklus, så jeg har ikke testet igen :/ Jeg tænker at prøve at teste i morgen tidlig, hvis den stadig ikke er dukket op. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2013 Stadig væk Ingen mens, men har lige testede negativ.. Så tror at mens udbliver en uge som i sidste cyklus, for maven arbejder på højtryk på at mensen skal komme.. øv øv, vi prøver igen i næste cyklus.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2013 Havde egentlig lovet mig selv at vente til tirsdag, min cyklus er aldrig helt på ens, så det er ca heromkring tante rød helst ikke skulle dukke op (i morgen er min bedste overbevisning) men jeg faldt i i dag, jeg har ingen symtomer haft overhovedet, men det der slog mig er manglende mens smerte hvis jeg skal have mens i morgen.. Nå jeg tog en test og nu jeg sq i tvivl? 5 min efter testen er taget og 3 timer efter testen er taget! Det skal siges at jeg tidligere har testet i andre perioder samme type test og her har den virkelig været negativ, også 5 timer efter. Tør jeg håbe og ikke mindst tør jeg fortælle kæresten eller skal jeg vente til jeg tester igen tirsdag? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2013 Hov glemte lige vedhæftningerne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2013 Havde egentlig lovet mig selv at vente til tirsdag, min cyklus er aldrig helt på ens, så det er ca heromkring tante rød helst ikke skulle dukke op (i morgen er min bedste overbevisning) men jeg faldt i i dag, jeg har ingen symtomer haft overhovedet, men det der slog mig er manglende mens smerte hvis jeg skal have mens i morgen.. Nå jeg tog en test og nu jeg sq i tvivl? 5 min efter testen er taget og 3 timer efter testen er taget! Det skal siges at jeg tidligere har testet i andre perioder samme type test og her har den virkelig været negativ, også 5 timer efter. Tør jeg håbe og ikke mindst tør jeg fortælle kæresten eller skal jeg vente til jeg tester igen tirsdag? Hov glemte lige vedhæftningerne De ser da lovende ud. Jeg syns da du skal teste i morgen, evt prøv en digital? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2013 Det skal lige siges at jeg efter de 3 timer tog en test mere, med samme resultat, meget usynlig efter 3-5 min, mere synlig efter en halv time Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 Arghh.. Når nu kroppen arbejdede på at mens skulle komme, hvorfor er den her så ikke.. Nu mærker jeg intet til det overhovedet. . Så hvis det kommer nu her i weekenden, så har jeg haft 2 cykluser på 37 dagen, plejer ellers at have en cyklus på 28 dage.. Kan det være psyken der spiller ind?, vil så gerne være gravid igen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 Hov glemte lige vedhæftningerne De ser da meget fine og positive ud... :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 Jeg har købt en ny test, den ligger klar og venter til i morgen.. Stadig ingen mens så håbet er lige nu stort!! Ninnad, psyken kan desværre sagtens spille ind, jeg håber virkelig for dig der er gevinst! Jeg kender alt for godt til sådan noget 37 dages cyklus! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 Jeg har købt en ny test, den ligger klar og venter til i morgen.. Stadig ingen mens så håbet er lige nu stort!! Ninnad, psyken kan desværre sagtens spille ind, jeg håber virkelig for dig der er gevinst! Jeg kender alt for godt til sådan noget 37 dages cyklus! :( Håber også selv på et lille vidunder dybt inde i maven, men tvivler stærkt på det. Sidste graviditet med min søn, kunne jeg på nuværende tidspunkt teste positive og testede negativ i søndags, så venter bare på at den røde russer kommer. . Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2013 Hmm har testet igen her til morgen, samme resultat svag positiv efter de 3 min, og mere positiv efter noget tid. Jeg har valgt at tro på at den da må være der med 3 sådanne test (har aldrig haft dem positive før) og fortalte kæresten det i morges, kæft han blev glad, overrasket og var helt rundt på gulvet. Og sagde self at jeg lige skulle have lægen til at bekræfte Jeg ikke helt sikker på jeg selv forstår det endnu, eller helt tror på det endnu... Nu har jeg glædet mig så længe og nu ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal føle, tænke og tro! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2013 Kia: Det er overvældende, men også vidunderligt m en positiv graviditetstest! Stort stort tillykke m graviditeten:-) Ninnad: Håber at der er en lille spire i maven, og det ikke er kroppen der driller m en lang cyklus. Krydser fingre for dig:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2013 Hmm har testet igen her til morgen, samme resultat svag positiv efter de 3 min, og mere positiv efter noget tid. Jeg har valgt at tro på at den da må være der med 3 sådanne test (har aldrig haft dem positive før) og fortalte kæresten det i morges, kæft han blev glad, overrasket og var helt rundt på gulvet. Og sagde self at jeg lige skulle have lægen til at bekræfte Jeg ikke helt sikker på jeg selv forstår det endnu, eller helt tror på det endnu... Nu har jeg glædet mig så længe og nu ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal føle, tænke og tro! Tillykke tør jeg godt sige! Kan samtidig godt forstå dine frustrationer, man ved ikke om man er købt eller solgt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2013 Kia: Det er overvældende, men også vidunderligt m en positiv graviditetstest! Stort stort tillykke m graviditeten:-) Mange tak Deva. Ja det er godt nok frustrerende, sad i sammen situation i sidste cuklus:-( Ninnad: Håber at der er en lille spire i maven, og det ikke er kroppen der driller m en lang cyklus. Krydser fingre for dig:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2013 Stort tillykke, Kia! Det lyder da som om, at der er gevinst :D :loveshower ninnad: Øv! Jeg krydser fingre for, at det ikke er psyken. Har du fået testet igen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2013 Hmm har testet igen her til morgen, samme resultat svag positiv efter de 3 min, og mere positiv efter noget tid. Jeg har valgt at tro på at den da må være der med 3 sådanne test (har aldrig haft dem positive før) og fortalte kæresten det i morges, kæft han blev glad, overrasket og var helt rundt på gulvet. Og sagde self at jeg lige skulle have lægen til at bekræfte Jeg ikke helt sikker på jeg selv forstår det endnu, eller helt tror på det endnu... Nu har jeg glædet mig så længe og nu ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal føle, tænke og tro! kæmpe tillykke kia! To streger er en positiv test ligegyldigt hvor tydelige de er:) ved præcis hvordan du har det. Man tør ikke helt tro på det :) Er vist 4+4 nu og og hele verden drejer rundt... bogstavelig talt - hvis det ikke var for svimmeheden og lidt murren i underlivet, ja og så manglen på mens, så kan man næsten ikke tro det er sandt... man bliver voldsomt opmærksom på hver eneste lille reaktion i ens krop:) håber det bliver nemmere at abstrahere fra det og tro på at alt går godt længere henne. Kæmpe tillykke igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2013 Stort tillykke, Kia! Det lyder da som om, at der er gevinst :D :loveshower ninnad: Øv! Jeg krydser fingre for, at det ikke er psyken. Har du fået testet igen? Nej jeg har ikke testet igen, tænker jeg vil teste i weekenden hvis mens ikke kommer der, tænker det jan skyldes at min cyklus har ændret sig fra 28 dage til 37 dage.. Men nu må vi se, håber selvfølgelig på en lille bebs..:-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2013 Tak koebebaby! Jeg tror stadig ikke helt på den, har eller nok gloet på testen mange gange i dag. Jeg har haft det i maven hele dagen som om mens er på vej, jeg håber blot det er babytegnene! Jeg har fået en tid ved lægen om et par uger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2013 Tillykke til jer med de to streger, hvor er det fantastisk :D Jeg venter stadig på mens, nu 6 dage forsinket, men negative tests, så tror ikke der er andet at gøre end at vente på at den kommer, måske jeg psykisk har fået min krop til at skubbe min mens, eller af en helt anden grund :( Så må vist på manden igen i næste måned:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2013 Tillykke til jer med de to streger, hvor er det fantastisk :D Jeg venter stadig på mens, nu 6 dage forsinket, men negative tests, så tror ikke der er andet at gøre end at vente på at den kommer, måske jeg psykisk har fået min krop til at skubbe min mens, eller af en helt anden grund :( Så må vist på manden igen i næste måned:) Jeg sidder i samme situation, min mens er ud blevet i godt nok kun 3 dage, men negativ test i lørdags. Har dine cyklusser været det samme antal dage eller har det været svingende? Min sidste cyklus var på 37 dage har ellers haft cyklus på 28 dage, tror desværre også min psyke har en finger med i spillet.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2013 Nej den første cyklus efter p-pille stop var på 45 dage, men blev så 31 dage, så troede jeg var kommet ind i en nogenlunde stabil cyklus på 30-31 dage, passede nemlig også med at jeg havde ægløsning (ifølge ægløsningstest) 14 dage før jeg forventede mens (altså på 31. dagen). Så tror mens er på vej da jeg stadig tester negativt:( Mærkeligt hvordan psyken og forventninger kan påvirke kroppen så meget:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2013 Kia sådan så mine test også ud i starten. Jeg er 10 + 6 i dag :D Så Tillykke med det! ! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2013 Kia sådan så mine test også ud i starten. Jeg er 10 + 6 i dag :D Så Tillykke med det! ! Tak og ilm :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2013 Nej den første cyklus efter p-pille stop var på 45 dage, men blev så 31 dage, så troede jeg var kommet ind i en nogenlunde stabil cyklus på 30-31 dage, passede nemlig også med at jeg havde ægløsning (ifølge ægløsningstest) 14 dage før jeg forventede mens (altså på 31. dagen). Så tror mens er på vej da jeg stadig tester negativt:( Mærkeligt hvordan psyken og forventninger kan påvirke kroppen så meget:) Hej Lykke. Det er meget forskelligt hvordan kvinder producerer HCG (graviditetshormonet). Nogle tester positiv 5 dage efter ÆL, kvinder med tvillinger bonner helt ud med det samme og så nogen tester først positiv efter 6-7 uger. Mængden af HCG er ikke forudsigende for forløbet af graviditeten:) så krydser stadig alt hvad jeg kan for dig:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites