Jesca28

Testdag uden godt resultat

13 indlæg i dette emne

Hej allesammen. Idag var min testdag - 16 dage efter jeg fik ægløsningssprøjten. Men den var negativ. Jeg er helt knust... Jeg troede faktisk på det. Jeg har heller ikke fået min menstruation endnu... Til gengæld føles mit underliv som om mens er på trapperne. Men sådan har det føltes siden fredag. Jeg er bare så ked af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh hvor trist... kender alt for godt følelsen... håber snart at I får held med det.... 

 

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Man bliver så ked af det....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan slet ikk samle mig. Har simpelthen lyst til at grave mig ned...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor træls :-(

Du får lige en virtuel krammer(skriver på mobilen så derfor ingen. Smiley)

Håber rigtig meget det snart lykkes for jer :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv hvor træls! Det er helt okay at grave sig ned en dag eller tre - for det er godt nok drøn hårdt med negativ test. Særligt ovenpå en omgang hormonbehandling, timing og masser af gange ved lægen. For så føler man jo, at nu lykkes det! Det gjorde jeg i hvert fald, og blev drøn skuffet - indtil testen pludselig var positiv og slet ikke til at tro på. Det kommer også til jer! Men lige nu er det okay at bande og græde. Kæmpe kram :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak for jeres søde beskeder. Jeg er stadig ret ramt i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens stadig ikk kommet... Hvad pokker er der galt med mig? Jeg testede jo negativt i søndags. Min læge siger at ægløsning er 100% garanteret ved ægløsningssprøjte - det er da mærkeligt jeg stadig ikk har fået mens

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja stadig negativ... Men har mange jag i maven... Men er ikke dårlig. Frygter jeg måske har dannet cyster eller et eller andet som blokerer. Hvis det er tilfældet så kommer det til at forsinke det hele a h til... Skal først tjekkes mandag på klinikken. Er fandme så ked. Føler at intet vil lykkedes... Burde sige til min kæreste at han burde finde sig en kone som kunne give ham nogle børn og glemme alt om mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår rigtig godt, at du er frustreret og ked af det. Træk vejret dybt, tag en snak med din egen læge eller dem på klinikken om, hvordan det påvirker dig psykisk. Det er jo forståeligt, at det påvirker dig - der sker jo en hel masse med din krop. Hver gang bliver der gjort en hel masse for, at det skal lykkes og når så testen alligevel er negativ, så føles det som et ekstra nederlag.

Snak også med kæresten - fortæl ham, hvordan du går og har det psykisk, måske han oplever noget af det samme. Og i hvert fald vil det give ham bedre mulighed for at være der for dig, når han ved du kæmper. Og selvfølgelig skal han ikke finde en anden, det skal nok lykkes for jer! Og i mellemtiden er der jo masser af skønne ting ved at være sammen med hinanden, jeg er sikker på, at han elsker dig, fordi du netop er dig og ikke fordi du kan give ham et barn.

Kæmpe kram til dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER