Besvaret October 29, 2013 Det lyder godt nok mærkeligt - jeg håber at du får svar i morgen :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2013 Puha... havde lige glemt hvor ondt det gør at se 1 streg fremfor 2.... men så har jeg da fundet ud af, at jeg åbenbart er klar til nummer to... det havde jeg ikke troet jeg ville være på nuværende tidspunkt. Men ingen tvivl = IKKE GRAVID............... æv æv æv.... Det er bare pisse belastende med en cyklus der slet ikke er til at finde ud af... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2013 Æv:-( Op på "hesten" igen. Jeg x'er for bebs i maven inden jul:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2013 :kram Tak for det Fihl... :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2013 Æv:-( Op på "hesten" igen. Jeg x'er for bebs i maven inden jul:-) Tak for det... :loveshower og de krydsede fingre... håber også at det bliver inden jul... men er nok lidt pessimistisk, fordi der gik 2½ sidste gang... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2013 Er der sket noget? :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2013 Er der sket noget? :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2013 Er der dig der er bag den anden profil? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2013 Der er ikke sket så meget andet end at jeg lige havde håbet på en positiv test efter at være gået lang tid over tid - og stadig ingen tegn på noget som helst. Og testen var bragende negativ.... så det hele er lidt træls lige nu... men tak fordi du spørger Sandra :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2013 Er der dig der er bag den anden profil? ;) Jeg er på min venindes computer - og hun havde ikke logget af, troede ellers at jeg havde nået at slette det, inden nogen så det. :blink ;) du var hurtig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2013 Jeg er lynhurtig ;) Har slettet quotet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2013 Jeg er lynhurtig ;) Har slettet quotet :) Du er en skat! :loveshower Jeg sku nødig sætte noget i gang... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2013 Okay, jeg ved godt at den test jeg har taget ikk er gyldig mere, og skulle have smidt den langt væk da jeg kom hjem fra arbejde. Men både manden og jeg kan se en svag streg (det er så dumt, at gemme dem).... Nu kan jeg ikke lade være med at have et spinkelt håb alligevel! Klaphat - hvorfor smed du den ikke ud???!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2013 Så er der ikke andet for end at teste igen om et par dage... og selvfølgelig opdatere herinde igen når du har gjort det - for nu er man jo nysgerrig igen ;)Og så længe mens ikke er dukket op er der jo håb ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2013 Hmmm... jeg tog en ny test fra morgenen af, og efter nogle min viste den en utydelig streg - så jeg nåede lige at være jublende lykkelig i lige præcis 30 min, for der gik jeg så på toilet igen - og så havde jeg fået mens...! Ik særlig fedt.... hvorfor skal man igennem sådan en følelsesmæssig rutsjebane tur for ingen verdens nytte.... Tak fordi I har heppet på mig - vi prøver igen i næste måned tror jeg.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2013 Ps. hvordan kan den vise en utydelig streg når man så får mens kort tid efter? En bio eller? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2013 :kram2 Måske er der gået mere end de to minutter. Måske en fejl i testen. Måske en bio.....eller måske kun pletblødning trods en graviditet....Så hvis ikke det bliver til så meget, så ville jeg teste igen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2013 Æv, det bliver nok ikke foreløbigt at vi skal have en 2'er.... for jeg sagde til manden den anden dag, at jeg gerne ville være gravid igen. Og så havde han åbenbart ikke sovet den nat, fordi han lå og spekulererede.... Og så siger han, at han synes at det slet ikke kan komme på tale lige nu - for hvis vi skal i gang med en tilbygning, så vil han gerne have det overstået inden. For i tilfælde af at jeg nu er så heldig at blive gravid, mens tilbygningen står på - og jeg pludselig skal sygemeldes pga bækkenløsning eller andet, som gør at jeg ikke kan tage mig af vores datter imens byggeriet står på, så synes han at det ville være uoverskueligt for ham. Og jeg kan jo godt se fornuften i det.... men argh! Jeg føler mig bare klar til at starte op igen, netop fordi det tog så lang tid med vores datter.... æv det bliver nok først til sommer 2014 tidligst at han vil starte op....æv bæv... Del dette indlæg Link to post Share on other sites