Guest

Gift ved første blik

7 indlæg i dette emne

så i det program?

 

til dem, som ikke har fulgt med i det, så kan det findes på Dr´s hjemmeside, og handler om 3 par, som er blevet matchet sammen af eksperter indenfor området. Og skal leve sammen som ægtefolk i 4 uger. De får dog efter deres bryllup en mindre bryllupsrejse som vare en forlænget weekend. Og så følger man dem undervejs. Efter de 4 uger skal parrene vurdere om de vil forblive gift, eller om de vil lade sig skille.

 

Igår så man så sidste program.

 

Sluttede det som i havde regnet med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Spoiler til dem, som ikke har set slutningen

 

 

 

 

Jeg havde godt set det komme, at Mette og Martin ikke ville blive sammen. Jeg synes hun virkede meget afvisende. 

 

OG jeg havde også godt det det med Mie og Simon, for de var simpelthen så søde og virkede ret hurtigt forelsket. Og jeg havde også regnet med at Lykke og Jonas ville blive sammen, så jeg blev så trist efter jeg så deres egne afslutende update, hvor Lykke og Jonas var gået fra hinanden. Det rørte mig dybt, hvor trist Jonas virkede og da han sagde, at han håbede hun ville komme tilbage... Øv de var ellers så søde sammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jah der var allerede en tråd her i smalltalk af samme navn som jeg i al beskedenhed har oprettet da serien startede :whistling

 

http://www.babyklar.dk/forum/20781/gift-ved-foerste-blik.html/

 

Jeg var simpelthen så spændt på hvad det endte med, selv om man jo kan sige at det ikke er sikkert det endte med noget endeligt efter kun 4 uger. Jeg syns simpelthen ikke det så ud som om "kemien" var der for Martin og Mette, altså de tændte bare ikke nok på hinanden eller blev forelskede eller hvad man skal kalde det. Syns også det virkede rigtig trist at Lykke og Jonas ikke var sammen, jeg tror han på en eller anden måde har trådt fuldstændig ved siden af med et eller andet som har gjort det bare sluttede for hende, men det siger de jo ikke så det er bare gætteri fra min side. Spændende hvordan det går Mie og Simon, held og lykke til dem i fremtiden i hvert fald.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kunne ikke finde tråden, som du startede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte i hvert fald, at Simon og Mie ville blive sammen - de havde noget helt særligt sammen lige fra start :)

 

Mette og Martin havde ingen kærlighedskemi. Og så havde de virkelig paraderne oppe og gik næsten mest op i ikke at blive såret - og så kommer man altså ingen vegne, hvis ikke man tør!

 

Trist med Jonas og Lykke - de var ellers så søde! Men jeg tror han var for drenget til Lykke. Hun synes han var sød og sjov og god for hende, men jeg tror ikke hun syntes han var 'mand' nok - hvis I forstår.

 

Jeg synes det var et meget spændende program!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte i hvert fald, at Simon og Mie ville blive sammen - de havde noget helt særligt sammen lige fra start :)

 

Mette og Martin havde ingen kærlighedskemi. Og så havde de virkelig paraderne oppe og gik næsten mest op i ikke at blive såret - og så kommer man altså ingen vegne, hvis ikke man tør!

 

Trist med Jonas og Lykke - de var ellers så søde! Men jeg tror han var for drenget til Lykke. Hun synes han var sød og sjov og god for hende, men jeg tror ikke hun syntes han var 'mand' nok - hvis I forstår.

 

Jeg synes det var et meget spændende program!

Det var så godt et program.. Så jeg smugkiggede på DR1 .. Fordi jeg ikke kunne vente med at se hvad der skete til næste program.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg eeeelskede det program. Og jeg heppede også meget på Simon og Mie (også fordi det var dem, der mindede mest om os :lol), så jeg blev glad, da de valgte at blive sammen og rent faktisk også ser ud til at gøre det.

 

Er helt enige med jer andre om, at det var trist med Lykke og Jonas. Og jeg havde også bare ondt af ham, da det virkelig virkede til, at han var vild med hende. Men jeg tænkte nok lidt fra starten, at det bestemt så ud til, at han var mest vild med hende. Og det skal jo helst være ligeværdigt i et forhold, tænker jeg.

 

Mette og Martin havde bare ikke glimtet. Hun var vist slet ikke tiltrukket af ham rent seksuelt. Jeg synes, at han prøvede lidt mere, end hun gjorde, men det er jo svært at dømme om. 

Men det var i hvert fald interessant, synes jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER