KristinaB

Lige testet positiv og så kommer spørgsmålene

8 indlæg i dette emne

Hejsa,

Har som skrevet lige testet positiv, håber i kan se testen. Der kom en tydelig streg indenfor tiden, men har aldrig prøvet den slags test før (rfsu). Kender i noget til den? Er den til at stole på? Har nemlig ikke lige mulighed for at købe en ny test, så jeg kan tjekke igen.

Men nu har jeg haft influenza i et par dage, og der har alle symptomer været væk, skal jeg være bekymret over det? Har nemlig haft lidt kvalme inden jeg blev syg.

Aborterede sidste gang i uge 12, så er jo nok ekstra bekymret denne gang.

Håber i kan hjælpe mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hov kan se at jeg glemte at skrive at jeg er omkring 6 uger henne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke se testen...?

Tillykke - jeg har også lige testet positiv, men aner ikke hvor langt jeg er henne - nok 4-6 uger... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke se testen...?

Tillykke - jeg har også lige testet positiv, men aner ikke hvor langt jeg er henne - nok 4-6 uger... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kører da bare :)

Håber den er med nu.

Åh hvor er jeg træt af at være syg, håber snart det går over... Og at det ikke betyder noget for spiren.

Stort tillykke til dig også babyklar1 :)

post-4588-0-59876900-1382738421_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender ikke den type test, men der er i hvert fald 2 tydelige streger, så tillykke med graviditeten! :) ift symptomer så er det jo svært. Du må bare holde fast i at alt sandsynligvis er som det skal være, og at du har en lille pode om 9 måneder! :) (jeg ved godt hvor svært det kan være, især med en SA i bagagen, har selv været der, men du kan ikke gøre fra eller til alligevel, så bare håb og tro på det bedste!)

Knus herfra!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først tillykke med graviditeten!!

Jeg er nu i 17. Uge og min graviditet blev påvist på en rfsu test. Så den er da pålidelig nok ifølge mig ;-)

Mht. Influenza, hvis det Har været den rigtige influenza, og ikke feber, forkølelse og ondt i halsen, er influenza desværre en negativ faktor. Man anbefaler gravide efter 12. Uge der skal føde i 2014 at få influenzavaccinen. Men derfor er det jo ikke sikkert at det har betydning. Husk det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var mest hoste, lidt feber og ondt i hele kroppen. Hoster stadig en del men håber i har ret i at det ikke betyder noget.. :) men svært ikke at analysere på hver eneste lille ting, nu hvor der endelig er to streger igen :)

Men dejligt at høre at i har gode erfaringer med testene. Som udgangspunkt gik jeg også ud fra at alt var i orden, når nu stregerne var så tydelige som de var. Men alligevel er det bare rart at høre andres erfaringer og meninger, så tusind tak fordi i har givet jer tid til at svare mig :)

Har lige testet igen i dag, og resultatet var det samme, så vi er bare så glade. :) en juni baby vil jo være perfekt. (Sjovt nok tænkte jeg også at en januar baby ville være perfekt, men er glad og lykkelig hvis bare der kommer en sund og rask baby :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER