123baby

Er det ikke slut nu?

4 indlæg i dette emne

Nu har jeg testet negativt ca. 8 gange og er idag 4+6. Er det ikke bare spild af penge nu? Jeg tænker, at hvis jeg var gravid, burde man da se det på en test nu? Jeg er gået helt testamok...PS: kender ikke længden på cyklus, da jeg fik fjernet min hormonspiral ultimo september. Havde første dag i sidste mens den 20.09, og der er stadig ikke skyggen af mens...

Del dette indlæg

Hvis du ikke ved hvornår du har haft ægløsning er det ikke rigtig til at sige, du kan jo have en lang cyklus og derfor æl senere end du regner med, og de fleste kan først teste positiv ca 2 uger efter æl/befrugtning. Hvis jeg var i din situation ville jeg nok fortsætte med at teste hver 3. eller 4. dag for at se om der sku være noget. Du kan få udmærkede billige strimmelteste til det på billige-teste.dk eller lignende steder så du behøver ikke bruge en formue på det :)

Held og lykke

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder meget som mit forløb, da vi startede pb. 

Min første cyklus efter p-pillestop var noget længere end normalt, og jeg testede også flere gange efter jeg forventede mens, men uden positivt resultat. Da jeg var gået et stykke over tid (1-2 uger) opgav jeg at teste, men efter 14 dage prøvede jeg igen, og der var den bragende positiv - jeg var 5+1 :)

Jeg havde en cyklus på 6 uger, hvor jeg altså blev gravid. 

Min læge rådede mig til at teset en gang i mellem, for eftersom jeg ikke havde fået mens, kunne jeg stadig have haft ÆL. Og da jeg ikke vidste hvor ÆL lå, skulle jeg bare teste i ny og næ, for til sidst ville jeg få enten mens eller en positiv test. 

Det er umiligt at sige, hvor lang din cyklus er, så hvis du tester, når du føler for det, så vil du på et eller andet tidspunkt enten få 2 streger eller mens. Jeg krydser fingre for det første!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for jeres svar. Jeg bevarer et lille håb, men tror, at jeg venter nogle dage med at teste igen:-) Jeg har købt de der billige teste, og så har jeg en clearblue digital tilbage. Den skal gemmes til den er der:-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER