Besvaret October 16, 2013 Ved ikke så meget om HCG tal, men jeg har lige læst på sundhed.dk, at HCG tal er: (https://www.sundhed.dk/sundhedsfaglig/laegehaandbogen/undersoegelser-og-proever/klinisk-biokemi/blodproever/choriogonadotropin-hcg/) Uge 3: 5-50 Uge 4: 40-1.000 Uge 5: 100-5.000 Så hvis dit HCG tal er 22, og du er slutningen af uge 3/starten af uge 4, så lyder det da ikke helt forkert? Især ikke, hvis det hele gik lidt langsomt sidst... Selve ÆL kan jo godt ligge 1-2 dage efter den positive ÆL test, så hvis jeg regner lidt, så er du ca 4+0 nu? Jeg tror på det :goodluck TUSIND TAK FOR LINKET! :toot :loveshower Så er der virkelig stadig grund til at håbe :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2013 Ih har først lige set denne tråd nu. Hvor er det dog spændende!!! :kram Jeg håber at det lave tal bare skyldes at du ikke er så langt i cyklus og at den bette bare er lidt langsom på optrækkeren :kram Åh, hvor jeg altså også håber at det bare er fordi at jeg ikke er så langt henne endnu :unsure I følge den terminsberegning jeg lige har lavet på Baby.dk, så var jeg 3+6 dage henne i går, hvor blodprøven blev taget. Og så er tallet vist ikke heeeeelt så galt endda - hvis bare jeg ikke blødte, ville jeg slet ikke være bekymret. Blod og graviditet hænger bare ikke sammen, i mit hoved :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2013 <- - - Holder med de andre piger ;) Du er stadig tidligt i forløbet og når der er målt hcg, ja så er du gravid :) Og når du tidligere har oplevet noget lignende ville jeg tro på det. Wee hvor er det godt. Tillykke :kram :8: ihh hvor spændende, jeg krydser også fingre!!! Min veninde testede negativ i laaang tid, og hun fik altså en baby 9 mdr senere, men det var simpelthen fordi hendes HCG ikke blev dannet så hurtigt..det er jo meget forskelligt. og det er jo DET en graviditetstest reagerer på...som jeg forstår det. håber håber håber!!! :loveshower :loveshower Krydser fingre for jer, det er da lidt spændende om det skal være nu :goodluck 22 er jo ikke imponerende højt, men indtil du har svaret på nr 2 blodprøve er det umuligt at sige, hvordan udviklingen er. Hvornår skal du have taget hcg igen? Krydser fingre ! Hvor er i altså søde, piger! :kram2 Med så mange krydsede fingre kan det da umuligt gå galt - right? :gravid :whistling :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2013 Hvor er i altså søde, piger! :kram2 Med så mange krydsede fingre kan det da umuligt gå galt - right? :gravid :whistling :blush Selvfølgelig går det godt :gravid (og med en lille smule held og :bd, så kan vi måske vente på :stork sammen... snhyyyyy) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2013 Selvfølgelig går det godt :gravid (og med en lille smule held og :bd, så kan vi måske vente på :stork sammen... snhyyyyy) årh, dét ville være totalt drømmescenarie!!! :yay Er der mulighed for at du måske er :gravid ? :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2013 Altså ja, det er der. Vi lå i hvert fald tæt på den ret rigtige dag - men kun 1 gang (ja, sex og baby er bare ikke en god kombi herhjemme), så der er jo kun 1 chance kan man sige. Og jeg er heller ikke helt sikker på hvornår ægløsning var. Så ej, der er nok ikke særlig super odds, :lol. I morgen er det 14 dage siden sex, og i dag er dag 28. Men min cyklus er vidst omkring 30 dage. Så er lidt spændt alligevel. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2013 Altså ja, det er der. Vi lå i hvert fald tæt på den ret rigtige dag - men kun 1 gang (ja, sex og baby er bare ikke en god kombi herhjemme), så der er jo kun 1 chance kan man sige. Og jeg er heller ikke helt sikker på hvornår ægløsning var. Så ej, der er nok ikke særlig super :yay odds, :lol. I morgen er det 14 dage siden sex, og i dag er dag 28. Men min cyklus er vidst omkring 30 dage. Så er lidt spændt alligevel. Nej baby og sex hænger bare slet ikke sammen!! :blink Vi sexede hver anden dag... men det var sådan lidt "bliv nu bare færdig, så jeg kan sove" agtigt :blush Kan virkelig godt forstå at du er spændt!! :yay Det er jo kun én lille sædcelle der skal til, så jeg krydser fingre for at i har ramt det rigtige tidspunkt!!! :bd :bd :bd Det kunne altså være så hyggeligt, at følges ad :rolleyes Hvornår vil du teste? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2013 Nej baby og sex hænger bare slet ikke sammen!! :blink Vi sexede hver anden dag... men det var sådan lidt "bliv nu bare færdig, så jeg kan sove" agtigt :blush Kan virkelig godt forstå at du er spændt!! :yay Det er jo kun én lille sædcelle der skal til, så jeg krydser fingre for at i har ramt det rigtige tidspunkt!!! :bd :bd :bd Det kunne altså være så hyggeligt, at følges ad :rolleyes Hvornår vil du teste? Ja det kunne være super hyggeligt :) Jeg ved ikke helt hvornår jeg vil teste. Jeg tænkte jo at jeg ville være cool og bare vente sådan 4-5 dage (efter dag 28, for så burde mens jo være kommet), men nu hvor jeg er kommer hertil, kan jeg godt mærke at jeg bliver lidt mere nysgerrig. Men jeg vil prøve at vente til fredag, hvis jeg kan haha. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2013 iiihhh, spændende! Glæder mig til at høre hvad næste blodprøve siger - krydser i hvert fald fingre. (Og i øvrigt også spændende med stephi-pigen ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2013 Var det i dag du skulle have taget ny blodprøve? Hvad siger den? Er jo MEGA spændt ;) (Og intet nyt herfra) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2013 Var det i dag du skulle have taget ny blodprøve? Hvad siger den? Er jo MEGA spændt ;) (Og intet nyt herfra) Ja det var i dag jeg skulle have taget blodprøve - men jeg får først svar i moren tidlig :PSå du har ikke taget en test i dag? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2013 Ja det var i dag jeg skulle have taget blodprøve - men jeg får først svar i moren tidlig :P Så du har ikke taget en test i? :) Ej hallo altså, jeg troede der var svar med det samme. Ha ha, mere utålmodig end dig ;) Nej ikke endnu - jeg tror alligevel ikke at jeg kan vise resultat før jeg er 4+noget og da min cyklus nok er 30-32 dage, så er det jo ikke helt endnu. Men der er heller ikke mens endnu - men mon ikke det kommer? Jeg ved slet ikke hvad jeg skal tro. Har heldigvis ikke så travlt, har jo verdens dejligste dreng allerede :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2013 Ej hallo altså, jeg troede der var svar med det samme. Ha ha, mere utålmodig end dig ;) Nej ikke endnu - jeg tror alligevel ikke at jeg kan vise resultat før jeg er 4+noget og da min cyklus nok er 30-32 dage, så er det jo ikke helt endnu. Men der er heller ikke mens endnu - men mon ikke det kommer? Jeg ved slet ikke hvad jeg skal tro. Har heldigvis ikke så travlt, har jo verdens dejligste dreng allerede Jeg er VIRKELIG utålmodig! Især fordi at jeg er begyndt at kunne mækre en smuuule tegn på, at der er en spire i maven :kuller Og se lige her, hvad jeg kunne lave i dag! (den øverste fra i dag, den nederste fra i går) Der sker altså ting og sager, inde i maven!!! :loveshower Hvis du er på dag 29 i dag, så er det jo i måske i morgen du skulle have mens? jeg krydser fingre for ingen mens, og så stemmer jeg på at du skal tage en test i morgen tidlig!!!! :P :badgirl Men det er også bare så ærgeligt at tage en negativ test, så kan godt forstå hvis du vil vente. Selvom jeg absolut heller ikke stressede over at blive gravid, og synes at jeg havde goooood tid - så gør en negativ test altså alligevel et eller andet :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2013 Hold fast, hvor er jeg altså bange for, at få svaret på blodprøven i morgen :( et lille bitte svar, kan ødelægge hele drømmen. Det er altså forfærdeligt! Jeg TROR på at tro(og håb) kan flytte bjerge - og jeg prøver VIRKELIG at tro på baby. Men det er svært, for jeg er så bange for at blive skuffet :( Men jeg ringer i hvert fald og får svar på prøven så snart lægehuset åbner i morgen. Godt at Dennis er hjemme til at holde mig i hånden mens jeg ringer :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2013 Forstår 100% din nervøsitet. Men prøv (og jeg ved godt det er svært) at sætte dig ned og træk vejret dybt og tænk positivt :)Eller lav noget andet der kan adsprede dine tanker lidt. Krydser alt hvad der krydses kan for at spiren bliver :bd :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2013 Din test er da blevet tydeligere. Nervepirrende at vente på blodprøvesvar altså :kram2 Håber der er godt nyt til jer i morgen tidlig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2013 Så sidder jeg i telefonkø til lægen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2013 :goodluck Glæder mig til en opdatering :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2013 Så har jeg fået svar på den seneste HCG måling! Sølle 39 kunne jeg præstere :( Så tæt på og alligevel så langt fra. Lægen var dog optimistisk - han sagde at man jo kunne se at der var sket en masse, og at tallet i hvert fald ikke er så lavt at han ville miste håbet. Og så er det meget positivt, at jeg ikke har blødt siden i går morges. Jeg skal have taget en ny prøve igen på mandag. Så kan jeg gå hele weekenden, og ikke vide om jeg er købt eller solgt :unsure lige nu føles det som om der er en evighed til tirsdag, hvor jeg kan få svar på næste prøve :( :huug Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2013 :kram Øv, den ikke er steget mere. Håber I har en weekend med masser af planer, så du kan tænke på noget andet. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2013 Åh nej, ventetid er simpelthen det allerværste. Du må bruge alt dit krudt på at nyde din mand og dejlige datter her weekenden så tiden forhåbentligt går stærkt. Jeg tror stadigvæk på dig :) Vi er vidst bare meget sløve til at producerer det der HCG. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2013 Jeg synes faktisk det er fint.Hcg skal fordobles hver 2.-3. Dag, så det passer vel meget godt her. Forstår godt du gerne ville have haft et besøgende højt tal, men se positivt på det, så er det steget :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2013 Jeg synes også det er så tæt på fordoblet at det er super! Sådan udviklede mit tal sig også, og der fik jeg at vide at bare man f,eks havde taget blodprøven et kvarter tidligere end første gang kunne betyde lidt, så de kiggede kun på om det lignede en fordobling. Og ja, nu begynder den lange ventetid. Først til på tirsdag, men mon ikke også ventetiden til første scanning bliver lang ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2013 Sender lige en masse :kram til dig. Men op med hovedet, hcg er steget og det er jo positivt :) Håber i har nok at lave i weekenden så du kan tænke på noget andet :) Jeg krydser stadig og tror på der er flyttet en spire ind <3 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2013 Sender positive tanker og krydsede fingre. Men synes da det overordnet ser positivt ud: din test er mere positiv, dit hcg tal var næsten fordoblet, du bløder ikke mere og lægen var optimistisk... Så håber at i får en rigtig god weekend og at den går stærkt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites