Oprettet October 15, 2013 ...og han hedder Vitus:) D. 14. Oktober kl. 20.42. 3130 gram og 52 cm og hans far og mor er meget lykkelige og kan slet ikke forstderes held! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2013 Stort tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2013 Der var opdateringen. Snydepels! Kæmpe stort tillykke med Vitus :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2013 Weeeee - stort tillykke :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2013 Wow! Kæmpestort tillykke! :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2013 Stort tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2013 Tillykke :loveshower Sikke et dejligt navn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2013 Kæmpe stort tillykke med ham :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2013 Åh hvor dejligt! Tillykke med ham :hurra :hurra :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2013 Kæmpe stort tillykke!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2013 stort tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2013 Han var da også en stædig lille bandit.. Stort tillykke med ham, jeg glæder mig meget til at se billeder! :loveshower :kram2 :kuller :kiss :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2013 Stort tillykke og sikke et dejligt navn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2013 Stort tillykke! Og sikke et dejligt navn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2013 Tillykke med Vitus! Håber du havde en god fødsel :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2013 :yay TILLYKKE! :) Grove løjer, at man skal lede efter opdateringen ;) Håber der snart kommer lidt mere info og måske et billede eller to :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2013 Stort tillykke med Vitus! Glæder mig til at høre mere og ikke mindst se et billede af ham! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2013 Stort tillykke med lille Vitus! :loveshower Jeg håber, i alle har det godt og nyder den første tid sammen. Jeg glæder mig til at høre mere - og til billeder! Del dette indlæg Link to post Share on other sites