Oprettet November 4, 2010 Ville skrive under deres profilbillede, hvor de er fra... Altså selvfølgelig dem der vil dele det med andre. (Det er jo ikke fordi jeg er nysgerrig eller noget! :whistling ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 det står du er Medlem... :haha Nååårh du mente bynavn.. ;) hihi.. Jeg er fra HOLBÆK og HAR skrevet det ind ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 GOD idé Heidi - Det er lidt sjovt at kunne følge med i :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 det går jeg så lige rette også Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 det skulle gerne være gjort. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 spørger så lidt dumt, men hvordan kommer jeg ind og retter i det? for ville også gerne svare på, hvornår jeg fylder år... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 Hvorfor?? Altså jeg er enig og synes også selv det er rart, men jeg ved ikke hvorfor :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 spørger så lidt dumt, men hvordan kommer jeg ind og retter i det? for ville også gerne svare på, hvornår jeg fylder år... har fundet ud af det nu :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 Jamen, så må jeg jo også hellere prøve at få lagt det ind... :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 Så har jeg også fået skrevet det... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 Jaaaa, så fandt jeg også ud af det :godmorgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 Så skidt da :14: (Kæft den er fed, den smiley... :haha ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 Teste teste, skulle lige se om jeg havde fået det gjort :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 Så sku det gerne være gjort :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 Jeg har også fået det gjort :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 Det havde jeg gjort. Må give Anja-q ret, den er fed denne smiley :14: Denne :8: giver mig bare dårlig samvittighed :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 Min skulle være rettede til.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 Fedt der så mange der gerne vil oplyse det.. synes også det er "sjovest" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 Man skulle også gerne kunne se min :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2010 Hiver lige den her frem igen... :godmorgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2010 Selvfølgelig :whistling "The center of the universe" :lolhit også mig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites