Oprettet October 14, 2013 Kære alle sammen,HJÆLPEr der nogen af jer der har haft en implantatblødning uden at være gravid??Vi har prøvet nu i 2 år, været i behandling det sidste halve år, to IUI-H'er, aldrig haft nogen symptomer (max gået en dag over tid og overfortolket symptomer i håbet om en graviditet) Alt dette uden held selv om at lægerne siger jeg er tip top.I denne med har vi så haft et "hjemmeforsøg" for at vente på næste behandling og så skete det mest underlige i lørdags - jeg havde en blødning. Det var frisk blod, og det var kun tale om en meget kort blødning ca 2 x 5 kr. Ligesom bøgerne foreskriver er en implantatblning. Det er meningen jeg skal have mens på næste fredag/lørdag.Så nu er mit håb jo sat op - men er der nogen der ved noget om sandsynlighed for graviditet når man har haft sådan en. Og er der en sandsynlighed for det ikke er en implantatblødning? Jeg har aldrig prøvet det før.Tog en test i dag fordi jeg er ved at blive skør (normalt ikke et test monster) men resultatet var desværre negativ. Kan dog ikke lade være med at tænke - er jo kun 3+2 hvis jeg er gravid, så den vil alligevel ikke vise noget.Kære tøser, hjælp mig, jeg er ved at blive skør Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2013 Jeg kan desværre ikke hjælpe dig - jeg havde ikke blødningen da jeg blev gravid med Clara. Men synes det lyder lovende! - Håber det bedste for jer!! :) :) I øvrigt ville en test næppe blive positiv allerede, ville jeg mene, men jeg forstår godt utålmodigheden :) Knus Mette Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2013 Hej Mette, Mange tak for svaret. Efter så lang tid kan man ikke rigtig gøre andet end at håbe :stork Jeg har aldrig haft noget ligende før - jeg venter et par dage med at teste igen og håber bare på det bedste. Del dette indlæg Link to post Share on other sites