Besvaret October 24, 2013 Tak, jeg kan sikkert også finde på at gøre det lørdag. Så holder jeg dig virtuelt med selskab. Krydser fingre:-) Det ville være skønt med virtuelt selskab :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2013 Jeg har en del smerter i underlivet, så mine forhåbninger til positivt resultat på lørdag er helt klart sat helt i bund. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2013 Ja det havde jeg også selv :) Min mave bobler rigtig meget og vågnede med den ondeste hovedpine og ingen tegn på mens :-S Er der noget nyt?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2013 Jeg kunne ikke vente med at følges med dig i morgen. Så tog en negativ mere i dag og venter nu bare på mens så vi kan komme videre. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2013 Jeg kunne ikke vente med at følges med dig i morgen. Så tog en negativ mere i dag og venter nu bare på mens så vi kan komme videre. Eeeeej Solvej. Her sidder jeg på mine hænder og venter "pænt" til i morgen ;) Men hvor er det træls at heldet ikke er med dig denne gang :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2013 Krydser fingre for dig i morgen. Virker til vi er de sidste denne uge. Jeg kommer tilbage om 4 uger i ny test uge. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2013 Krydser fingre for dig i morgen. Virker til vi er de sidste denne uge. Jeg kommer tilbage om 4 uger i ny test uge. Tak :) Jeg håber selvfølgelig også selv, men grundet mine smerter i underlivet de sidste par dage, så er troen ikke så stor på det i denne omgang. Og hvor er det bare ærgeligt hvis der ikke er nogle af os som får to streger i denne omgang :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2013 Desværre også bragende negativ her ved mig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2013 Desværre også bragende negativ her ved mig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2013 Argh øv det er jeg ked af, vi snupper begge bare en runde mere. Jeg har nu alt i kost tilskud. Og fået henvisning til gyn om en mdr pga Pco. Så jeg satser på engang efter jul og så ellers øve tid. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2013 Argh øv det er jeg ked af, vi snupper begge bare en runde mere. Jeg har nu alt i kost tilskud. Og fået henvisning til gyn om en mdr pga Pco. Så jeg satser på engang efter jul og så ellers øve tid. Ja, jeg håber også på at min cyklus vil være nogenlunde stabil den næste gang, da det nemlig vil passe med at min mand vil være hjemme, og vi forhåbentlig kan gøre en stor indsats :) Nu skal min mens bare lige se af at komme, så jeg kan få bekræftet at jeg har haft nogenlunde styr på min ÆL denne gang. Jeg er i forvejen udredt for PCO grundet nogle tilfældige fund på en MR-skanning, så her må vi selv arbejde lidt mere i nogle flere måneder, før vi kan få noget hjælp. Jeg håber at den er der for os begge i næste omgang :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2013 Matzen - hvordan går det med dig??? Øv, hvor ærgerligt med jer Solvej og Malene. :( Ja, så håber vi på en masse positive tests om 4 uger i stedet. :) :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2013 Hej lille Pi :-) Jamen ville gerne sige at det går godt og at jeg går med en lille spire i maven, men stadigvæk negativ test og ingen tegn på mens.. Har dog idag og igår haft en lille micro klat gammelt blod sammen med lidt udflåd.. Overhovedet ikke noget jeg har haft før, så jeg krydser lidt fingre for at jeg bare er langsom til at producere hcg. Syns der engang imellem er en snert af kvalme og en smule rumlen i maven.. Man blir godtnok frustreret når i det mindste mensen ikke kommer, så var der da noget at forholde sig til.. Har lige været til noget familie tam tam, og både min kursine og svigerinde er gravide med fine maver :-S Nå, men tror bare det er tålmodigheden der for alvor bliver sat på prøve nu :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2013 Hmmm, ja det kræver tålmodighed. Vi krydser fingre for, at du bare er langsom til at producere hcg og en positiv test. :) Der må i hvert fald snart ske enten det ene eller det andet... Ja, det kan godt give en del jalousi at se andre gravide med struttende maver - og så hele to på en gang... Masser af :bd her fra og :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2013 Tak hvor er du sød :0) Ville i ringe til lægen på mandag hvis ikke der er sket noget inden? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2013 Ja, jeg håber også på at min cyklus vil være nogenlunde stabil den næste gang, da det nemlig vil passe med at min mand vil være hjemme, og vi forhåbentlig kan gøre en stor indsats :) Nu skal min mens bare lige se af at komme, så jeg kan få bekræftet at jeg har haft nogenlunde styr på min ÆL denne gang. Jeg er i forvejen udredt for PCO grundet nogle tilfældige fund på en MR-skanning, så her må vi selv arbejde lidt mere i nogle flere måneder, før vi kan få noget hjælp. Jeg håber at den er der for os begge i næste omgang :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2013 Ja, jeg håber også på at min cyklus vil være nogenlunde stabil den næste gang, da det nemlig vil passe med at min mand vil være hjemme, og vi forhåbentlig kan gøre en stor indsats :) Nu skal min mens bare lige se af at komme, så jeg kan få bekræftet at jeg har haft nogenlunde styr på min ÆL denne gang. Jeg er i forvejen udredt for PCO grundet nogle tilfældige fund på en MR-skanning, så her må vi selv arbejde lidt mere i nogle flere måneder, før vi kan få noget hjælp. Jeg håber at den er der for os begge i næste omgang :) Jeg har lavet to unger på Pco og methformin allerede så ved hvad der skal til for mig. Men er træls man skal starte forfra med hver barn. Kunne jeg ikke bare få min drugs:-D Jeg håber det hurtigt lykkes for jer. Sig til hvis du er til urtekur, tog jeg også sidst og gik stærk. Ved ikke om det var piller eller den der hjalp der. Men overvejer at købe igen 700 kr gav hvertfald stabil mens. Spændende Matzen, krydser også flere fingre for dig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2013 Jeg har lavet to unger på Pco og methformin allerede så ved hvad der skal til for mig. Men er træls man skal starte forfra med hver barn. Kunne jeg ikke bare få min drugs:-D Jeg håber det hurtigt lykkes for jer. Sig til hvis du er til urtekur, tog jeg også sidst og gik stærk. Ved ikke om det var piller eller den der hjalp der. Men overvejer at købe igen 700 kr gav hvertfald stabil mens. Spændende Matzen, krydser også flere fingre for dig. Øv, jeg troede egentlig at det var "en selvfølge" at få metformin, hvis PCO var konstateret og man ønskede flere børn. Men så er det altid noget at du kan komme hurtigt til en gynækolog :) Hvad er det for en urtekur? Jeg har pt. forsøgt med akupunktur i 1 cyklus, men det har jo måske ikke hjulpet. Men det kan jeg jo heller ikke forvente efter kun 4 x behandling - der skal jo nok mere til. Har dog ikke fået min mens endnu, og mine smerter i underlivet er begyndt at aftage en smule. Så er endnu ikke købt eller solgt :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2013 Tak hvor er du sød :0) Ville i ringe til lægen på mandag hvis ikke der er sket noget inden? Jeg ville nok vente lidt med at ringe til lægen, da cyklus jo desværre skal svinge en del. Hvor længe er det I har prøvet? Og er du helt sikker på hvornår din ÆL var (har du taget ÆL-test, eller er du heldig at kunne mærke på din krop når ÆL er der)? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2013 Øv, jeg troede egentlig at det var "en selvfølge" at få metformin, hvis PCO var konstateret og man ønskede flere børn. Men så er det altid noget at du kan komme hurtigt til en gynækolog :) Hvad er det for en urtekur? Jeg har pt. forsøgt med akupunktur i 1 cyklus, men det har jo måske ikke hjulpet. Men det kan jeg jo heller ikke forvente efter kun 4 x behandling - der skal jo nok mere til. Har dog ikke fået min mens endnu, og mine smerter i underlivet er begyndt at aftage en smule. Så er endnu ikke købt eller solgt :unsure Når du er til det alternative, så kan jeg varmt anbefale zoneterapi kombineret med akupunktur :) Det fik jeg, det gav bonus og hjalp kroppen igang ovenpå en MA :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2013 Når du er til det alternative, så kan jeg varmt anbefale zoneterapi kombineret med akupunktur :) Det fik jeg, det gav bonus og hjalp kroppen igang ovenpå en MA :) Hov ja, det får jeg da også allerede. Det havde jeg helt glemt alt om :D Dog har jeg svært ved at samarbejde om zoneterapien, da det gør sindsygt ondt på mig de fleste steder hun trykker. Jeg har nemlig også en anden kronisk sygdom, som vi forsøger at få lidt i ro, så en graviditet forhåbentlig kan lykkedes. Hvor længe tog det din krop at komme ovenpå efter starten med zoneterapi? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2013 Nå, i nat kl 3 vågnede jeg med rigtig ondt i maven, gik på toilet og bum.. En masse blod, nå men så må. I bare igang allesammen næste gang :-) håber på 2 streger til os alle :0) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2013 Øv, jeg troede egentlig at det var "en selvfølge" at få metformin, hvis PCO var konstateret og man ønskede flere børn. Men så er det altid noget at du kan komme hurtigt til en gynækolog :) Hvad er det for en urtekur? Jeg har pt. forsøgt med akupunktur i 1 cyklus, men det har jo måske ikke hjulpet. Men det kan jeg jo heller ikke forvente efter kun 4 x behandling - der skal jo nok mere til. Har dog ikke fået min mens endnu, og mine smerter i underlivet er begyndt at aftage en smule. Så er endnu ikke købt eller solgt :unsure Troede jeg også, men det er først læge og så gyn for få det afvide jeg ved og få en recept. Nå men sådan er det bare. Ved faktisk ikke hvad der er i af urter men men smager afskyeligt sundt, bestiller det hos en helsekost som blander det på bestilling. Fik det første gang af en hømopat. Jeg vil da prøve det andet med akupunktur og zoneterapi også, anythings goes. Kan da være du har held endnu hvis ingen mens. Min er her. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2013 Nå, i nat kl 3 vågnede jeg med rigtig ondt i maven, gik på toilet og bum.. En masse blod, nå men så må. I bare igang allesammen næste gang :-) håber på 2 streger til os alle :0) Øv! Men om 12-16 dage er der så lykkelige stunder rundt omkring i de små hjem. Vi følges da bare herfra:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2013 Troede jeg også, men det er først læge og så gyn for få det afvide jeg ved og få en recept. Nå men sådan er det bare. Ved faktisk ikke hvad der er i af urter men men smager afskyeligt sundt, bestiller det hos en helsekost som blander det på bestilling. Fik det første gang af en hømopat. Jeg vil da prøve det andet med akupunktur og zoneterapi også, anythings goes. Kan da være du har held endnu hvis ingen mens. Min er her. Håber hurtigt I får resultat så, når du har været ved gynækologen og få "dit drug" :) Ja, selvfølgelig kan jeg stadig være heldig, men synes at jeg burde kunne teste bare svagt positiv nu hvor jeg er 4+2. Men jeg venter nogle dage eller til næste weekend og tester igen, hvis min mens ikke er kommet. Det er bare så typisk at jeg troede jeg havde styr på den, og så driller kroppen alligevel. Kan dog bare ikke forstå det, da jeg testede med ÆL-test, og derfor jo kunne se at den var positiv i 2 dage. Del dette indlæg Link to post Share on other sites