AnnikaF

Opbevaring til puslebordet

7 indlæg i dette emne

Hej,

Vi har en ret stor puslekommode, så der ved siden af puslepuden er plads til noget opbevaringsværk til bleer osv. Hvad har I valgt af kurve/kasser eller lignende? Det må jo gerne se lidt fint ud også.

Del dette indlæg

Vi har et stokke puslebord, så der er nogle specielle kasser under - de er ret praktiske fordi de er "åbne", dvs når man trækker dem ud kan man se hvad der er i dem uden at skulle tage et låg af.

På vores badeværelse har vi en ekstra pusleplads, og der har vi til gengæld nogle mønstrede kasser af pap med låg - mener de er fra søstrene grene. Det er så lidt mere besværligt at man skal tage et låg af når man skal have en ble, creme osv, men det ser pænt og ordentligt ud, og samler ikke støv ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har et stokke puslebord, så der er nogle specielle kasser under - de er ret praktiske fordi de er "åbne", dvs når man trækker dem ud kan man se hvad der er i dem uden at skulle tage et låg af.

På vores badeværelse har vi en ekstra pusleplads, og der har vi til gengæld nogle mønstrede kasser af pap med låg - mener de er fra søstrene grene. Det er så lidt mere besværligt at man skal tage et låg af når man skal have en ble, creme osv, men det ser pænt og ordentligt ud, og samler ikke støv ;)

Gode overvejelser med lukket vs. ikke lukket, det må jeg lige overveje. Havde egentlig tænkt lukket - men det er selvfølgelig noget mere bøvlet :/

post-2-0-83419300-1382445532_thumb.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan kun anbefale åbne kasser. Når baby begynder at bevæge sig mere rundt på puslebordet kommer du til at skulle tage alting, men en hånd, da den anden bruges til at holde på baby.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan kun anbefale åbne kasser. Når baby begynder at bevæge sig mere rundt på puslebordet kommer du til at skulle tage alting, men en hånd, da den anden bruges til at holde på baby.

Tak! Jeg tror jeg dropper ideen om lukket kasse. Det lyder ret dumt, når jeg lige tænker det igennem og tager jeres erfaringer med.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt en kasse fra søstrene grene, som jeg bruger uden låg, til at have cremer, neglesaks mm i. Derudover har jeg vådservietter og en stak bleer ved bordet, og en lille hæklet kurv/kasse til strømper :) Jeg gidder nemlig ikke rode rundt i en stor skuffe efter de små strømper ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har helt droppet at have kasser på bordet, Valdemar synes de er ALT for spændende :D Så nu er tingene i skabe under og ved siden af puslekommoden ;) (men stadig i åbne kasser :))

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER