Oprettet January 20, 2011 Hejsa til jer alle i det her skønne forum :) Nu har jeg været lidt herinde gennem den senest stykke tid og er først begyndt at skrive lidt herinde nu her. Men jeg vil da lige præsentere mig selv :) Mit navn er Grethe, jeg er 29 år gammel og bor i Hvide Sande, så langt vestpå som man overhovedet kan komme :) Jeg bor sammen med min mand Torben og vores 3 smukke piger Celine, Nynne og Zenia :love_shower: Lige nu er jeg på barsel, men det synger på sidste vers. På onsdag starter hverdagen op for mig igen og vi skal ud af døren kl 6.25 senest. Mine 3 små piger fylder alt i mit liv. Der er virkelig drøn på, især fordi de er så små. Vi fik hjælp til at få Celine fordi vi ikke kunne selv men efter hende kunne vi pludselig godt alligevel for både Nynne og Zenia er kommet pænt hurtigt efter :) Et lille pip fra mig, håber det er i orden :) Synes bare I skulle vide lidt om hvem der gemte sig bag profilen Maii og det er bare mig :) Knus Grethe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 jamen hej og velkommen til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 HJERTELIG Velkommen til :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 Velkommen :kram altid dejligt med nye "ansigter" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 Hej Grethe og velkommen til. Jeg elsker Hvide Sande. Det må være skønt at bo i den by :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 Hej Grethe Velkommen til babyklar.... Hyggeligt at høre lidt om dig... :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 Hej Grethe :balloons og velkommen til dette skønne forum, der er fyldt med skønne kvinder :) håber at du vil få mange hyggelige timer herinde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 Hejsa, og velkommen til :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2011 Tak tak tak :wub Pernille: Hvide Sande er en fantastisk by at bo i. Lille og hyggelig med masser af lækker natur. Der er dog ikke så meget at lave herude. Men det har jo også sin charme ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 Hej Grethe og velkommen til, dig kender jeg :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2011 Hejsa og velkommen til :balloons :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2011 Hej og velkommen til :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites