Nitzen1987

Anita's kreative tråd

137 indlæg i dette emne

hmm skal man selv placere figurerne rigtigt på tæppet og sy kantbånd på? for så er jeg vidst lost :(

Ja det tror jeg at man skal.... jeg skal godt nok også have hjælp af min moar, hvis jeg skal i gang med så stort projekt.... :whistling

Del dette indlæg

Ja det tror jeg at man skal.... jeg skal godt nok også have hjælp af min moar, hvis jeg skal i gang med så stort projekt.... :whistling

må være dejligt at ku få hjælp af sin moar :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige taget nogle billeder af nogle af de tidligere kniplinger, jeg har lavet....

Først nogle ting, som jeg har lavet til min troldegren :)

DSC00231.jpg

DSC00230.jpg

DSC00232.jpg

DSC00227.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

En (har to, men glasset gik i stykker til den anden) kniplet dame til at stå i et fyrfadsglas

DSC00235.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og en topstjerne til juletræ :)

DSC00222.jpg

DSC00224.jpg

som ser sådan ud, når den er foldet ud

DSC00223.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

hold da op, hvor er du dygtig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er de bare søde :) Du er da vildt dygtig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

hold da op, hvor er du dygtig :)

Hvor er de bare søde :) Du er da vildt dygtig :)

Tak for komplimenterne :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

hmm skal man selv placere figurerne rigtigt på tæppet og sy kantbånd på? for så er jeg vidst lost :(

Man skal selv placere figurene og sy kantbåndet på... Har faktisk broderet meget førhen, men det var primært juleting og så har jeg broderet et billed til min søsters bryllup...

Men der vil ligge rigtig mange timer i at brodere sådan et tæppe... Men rigtig godt at have til vinterafterne...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih hvor er jeg sur på mig selv lige nu <_< Var på vej ned for at ville købe stof til sengetøj til blonden, men jeg kan simpelthen ikke finde den :( så nu bliver jeg helt bange for at den er gået tabt :( jeg har bare ledt og ledt, men har opgivet nu og håber så at den lige pludselig dukker op fordi jeg har lagt den et eller andet mærkeligt sted :(

:yay Har i dag fundet blonden :yay den lå i min gamle skoletaske, jeg har vist haft den med til Århus i håb om at finde stof til sengetøj der...

Del dette indlæg

Annonce ♥

lige et billede af en gammel kreation til at hænge på en troldgren :)

DSC01124.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

så har jeg fået købt stof til babysengetøj.... det blev dog bomuldslærred i stedet for bomuldssatin, da bomuldssatinen ikke var egnet til sengetøj - den var for kraftig....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare søde ting du har du laver :)

Må da også lave sådan et juletæppe...

og synes bestemt du kan tillade dig at gå igang med højdemåler selvom du ikke engang er gravid.. det tager jo tid det :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da jeg var nede i Stof2000 for at købe stof til babysengetøj i dag kiggede jeg også efter et stykke stof til Vanni herinde fra :) Så udover stoffet til sengetøj købte jeg også 2 meter virkelig lækker og sødt flonelstof (I må vente med at se billeder til Vanni har modtaget stoffet til hendes 100-ønskers-tæppe) som jeg håber kan blive syet til en lille børnepyjamas, når en gang vi kommer så langt... Håber, at jeg kan lokke min mor til sy den for mig (hun er uddannet syerske)

Del dette indlæg

Annonce ♥

HOLD DA OP :respekt

Har kigget din tråd igennem.. Hvor er det flot og hvor ser det vildt ud med alle de pinde og tråde og jaaah..det hele :respekt

Det er talent!! :respekt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der har været stille herinde i den sidste månes tid, men det betyder ikke, at jeg ikke laver kreative sysler :) Jeg er i gang med at kniple julehjerter som min svigermor skal have i julegave af mig :) Mangler at kniple 2 halve hvide hjerter og så mangler jeg at kniple hanke til dem... Skal nok lægge billeder ind, efterhånden som jeg får hjerterne færdige :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der et billede af det første hjerte jeg har fået færdig :) (ligger billeder ind løbende som jeg får hjerterne færdige :) )

DSC00567.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej har slet ikke set din tråd før.. hvor ser det bare vildt ud.. Er imponeret over alle de pinde man skal holde styr på.. Synes indimellem at det er slemt nok med 2 strikkepinde ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej har slet ikke set din tråd før.. hvor ser det bare vildt ud.. Er imponeret over alle de pinde man skal holde styr på.. Synes indimellem at det er slemt nok med 2 strikkepinde ;)

Tak :) Tja nu kan jeg ikke finde ud af at strikke, men alt begyndelse er jo svært og når man først får det i hænderne, så går det næsten helt af sig selv :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så har jeg fået endnu et hjerte færdig :)

DSC00569.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er en stor fan.. hvor er de bare flotte.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er en stor fan.. hvor er de bare flotte.

Hvor er du sød :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er der billede af endnu et hjerte :)

DSC00584.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det noget meget stift tråd du bruger, soden det sådan kan holde sig selv? Nogen af dem ser jo meget løse ud i mønsteret, så kan ikke helt gennemskue det...

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER