Oprettet October 7, 2013 Hejsa Jeg er gået tre dage over tid og tog en test sidst på eftermiddagen. Jeg synes jeg svagt kan ane en streg... Har nogle af prøvet med en test der har været svag eller nærmest kun en skygge?? Og var du så gravid?? (Prøver en ny test imorgen tidlig med morgen urin) :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2013 Hejsa Jeg er gået tre dage over tid og tog en test sidst på eftermiddagen. Jeg synes jeg svagt kan ane en streg... Har nogle af prøvet med en test der har været svag eller nærmest kun en skygge?? Og var du så gravid?? (Prøver en ny test imorgen tidlig med morgen urin) :-) Kan ikke huske hvordan det var ( er hhv 15 år og 10 år siden sidst) :P Men jeg vil mene at du får det bedste resultat med morgenurin når du ikke er gået mere over tid... Jeg krydser fingre for at den er der :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2013 Hvad endte det med? jeg står i samme situation nu og er gået 1 uge over tid med skyggestreger af skyggestregen.. (hvis det giver mening). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2013 Hejsa Jeg er gået tre dage over tid og tog en test sidst på eftermiddagen. Jeg synes jeg svagt kan ane en streg... Har nogle af prøvet med en test der har været svag eller nærmest kun en skygge?? Og var du så gravid?? (Prøver en ny test imorgen tidlig med morgen urin) :-) Jeg kunne allerede teste svag positiv 2-3 dage før forventet mens, og dagen efter forventet mens var den meget tydelig :) Men det er nok forskelligt hvor hurtigt man producerer HCG :) Krydser fingre for dig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites