Oprettet October 7, 2013 Hej alle skønne mennesker ! Jeg er ny herinde, mega hyggelig side !, nå sagen er den at min kæreste og jeg har prøvet at blive gravide i 6 mrd nu, jeg syntes virkelig det tager lang tid ( hold da op ), og jeg håber bare så meget jeg tester posetiv her den 12 oktober, er så spændt ! Kan næsten ikke vente ! Vi har haft vrikelig meget sex i dagene op til ÆL og på selve ÆL dag/dagene. hele 2 gange om dagen hverdag, 5 dage efter ÆL begyndte mine bryster at blive MEGET ømme, og i dag er de SUPER ømme, de er så ømme jeg vågner om natten af smerter og jeg går uden bh i de her dage, det er ikke til at holde ud :( mit spørgsmål er så om man kan psyke sig til mega ømme bryster ? Eller tror i den er hjemme ? .. Mine bryster begyndte at blive ømme da der var 14 dage til mens, min mens er meget præcis kan næsten sette klokkeslæt på, hvad var jeres første tegn på graviditet ? Håber mange vil svare :) KNUZZ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2013 Det kan sagtens være et tegn også når de er så ømme. Men man kan psyke sig til meget så man aldrig helt sikkert før man har en positiv test. Pøj pøj med testdagen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2013 Tak for svar, har også læst det er et godt tegn, :). Har bare aldrig haft dem så ømme, så tidlig. Tør næsten ikke tro på det :( tak skal du have. Knuser Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2013 Hvor hurtigt efter ÆL begyndte de at blive ømme? Du skriver, at de blev MEGET ømme 5 dage efter, men var de lidt ømme inden? Jeg har også oplevet en cyklus, hvor synes, at SÅ ømme bryster havde jeg da aldrig oplevet, og jeg tænkte også, det kunne da godt være, den var hjemme. Men det viste sig bare at være pga. ÆL, og det var bare lidt mere voldsomt end normalt. Men jeg håber da, der er gevinst for dig! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2013 Hej glossi, :) altså jeg havde ÆL den 28 og 29 sep, og brysterne begyndte at blive ømme den 2 okt og bliver ømmere og ømmere for hver dag, så ca de 10 dage til mens da de begyndte at blive ømme, tror jeg regnede forkert før, .. Ved du hvad jeg mener ? :) tak håber også den er der <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2013 Der er 5 dage til mens nu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites