Oprettet October 7, 2013 Hej piger. James begynder at sidde mere og mere op i hans vogn, og han sidder i en duniduo. Jeg vil derfor begynde at bruge selen. Det er en 5 punkts-sele. Jeg kan dog kun finde 2 huller i duniduoen? Sådan nede ved skridtet, så kan ikke helt lure hvilke seler der passer deri? Hvad har i andre med klapvogn og duniduo gjort? Tænker om man selv kan lave hullerne? Men det skal jo gøres i både betræk og dyne og ret præcist, ved ikke om det er så let? Håber i har nogle råd! :help Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2013 Sophia har barnevognsselen på når hun sover i sin Duni. Det er også en 5 punktssele, men ligger jo bare hele selen inde i Dunien, og stikker de to punkter der går rundt om hoften igennem Dunien - hvis det giver mening :D tror ikke man kan bruge Dunien med en sele der er fastmonteret i en klapvogn, ikke uden selv at skulle i gang med saks og sytråd, og det tror jeg ikke jeg ville have lyst til :S Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2013 Hele selen skal bare ind i duni'en! :) Jeg bruger den kun i barnevognen. Den duer ikke i klapvogn, hvis barnet også skal spændes fast. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2013 Det lykkes ikke fordi "hofte selen" skal sættes fast i den ved skridtet og den kan ikke komme igennem. Måske jeg skulle skaffe en ny sele? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2013 Lyder som en underlig sele :P Måske en ny er en god idé :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2013 Så har jeg købet en barnevognsele og det fungerer! Tak søde piger for svar! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites