Tinkerbell

Sele i duniduo

7 indlæg i dette emne

Hej piger.

James begynder at sidde mere og mere op i hans vogn, og han sidder i en duniduo. Jeg vil derfor begynde at bruge selen. Det er en 5 punkts-sele.

Jeg kan dog kun finde 2 huller i duniduoen? Sådan nede ved skridtet, så kan ikke helt lure hvilke seler der passer deri?

Hvad har i andre med klapvogn og duniduo gjort? Tænker om man selv kan lave hullerne? Men det skal jo gøres i både betræk og dyne og ret præcist, ved ikke om det er så let?

Håber i har nogle råd! :help

Del dette indlæg

Sophia har barnevognsselen på når hun sover i sin Duni. Det er også en 5 punktssele, men ligger jo bare hele selen inde i Dunien, og stikker de to punkter der går rundt om hoften igennem Dunien - hvis det giver mening :D tror ikke man kan bruge Dunien med en sele der er fastmonteret i en klapvogn, ikke uden selv at skulle i gang med saks og sytråd, og det tror jeg ikke jeg ville have lyst til :S

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hele selen skal bare ind i duni'en! :)

Jeg bruger den kun i barnevognen. Den duer ikke i klapvogn, hvis barnet også skal spændes fast.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lykkes ikke fordi "hofte selen" skal sættes fast i den ved skridtet og den kan ikke komme igennem. Måske jeg skulle skaffe en ny sele?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lyder som en underlig sele :P Måske en ny er en god idé :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg købet en barnevognsele og det fungerer! Tak søde piger for svar! :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER