LMHF

Stofbleer/gylpeklude

20 indlæg i dette emne

Hvilke er de bedste til billigst mulige penge?

Jeg tænker, jeg kan trække på alle jer skønne BK-kvinders erfaring i stedet for at gå ud og kigge/røre. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg har dem fra Føtex og Bilka, o de er dejligt bløde og billige. Kan kun anbefale

Det er også den vi bruger, og er fint tilfreds med dem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har både billige og dyre stofbleer :) de aller bedste er dem fra småfolk, de er dejlig tykke i det.

De værste er dem fra nameit, de er virkelig tynde.

Ellers er dem fra babysam (pippi), Føtex, Bilka alle super gode og lækre :) :)

Jeg har et gylpebarn og bruger mange. Nok en 10 stykker om dagen. Har omkring 50 stofbleer og det passer os fint. (Vasker dem for sig selv et par gange om ugen :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bilka og føtex har været favoritterne her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er rigtig glade for dem fra Bilka - dem fra Babysam er simpelthen for tynde, så de kommer til at krølle og krasse synes jeg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lader til jeg skal en tur i Føtex :-) Tak ladies!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er rigtig glad for vores fra Bilka. En kogevask og en tur i tumbleren så er de dejlig bløde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nogle fra Pippi og de er ganske fine i baade farver og moenstre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kvickly's stofbleer er også gode synes jeg. Derimod er jeg ikke vild med Pippi's, jeg synes de er for tynde og krøller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kvickly's stofbleer er også gode synes jeg. Derimod er jeg ikke vild med Pippi's, jeg synes de er for tynde og krøller

Jeg har ikke proevet andre, udover dyre fra IoBio, saa hvis de faaes bedre i de danske supermarkeder - go for it :) :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så husk at lade dem ligge i koldt vand i 24 timer før du vasker dem første gang (det gør underværker!)

Og så 60 grader og tumbler :)

Her putter jeg også en skvis eddike i - det gør dem ekstra bløde. Jeg har ikke oplevet, at mine "pippi" krøller, måske det er eddiken??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare lige en advarsel mod småfolk - de har pæne mønster og farver, men - udover at være dyre, så er mine eksemplarer i hvert fald både stride og så krøllede efter vask, at ikke engang tørring på status og efterfølgende strygning kan fikse det :-/

Jeg er glad for mine Katvig. De er pæne, bløde og relativt store - men en anden gang køber jeg sq nok bare supermarkedsudgaverne som foreslået ovenfor:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg taenker ogsaa, at det er galematthias at koebe de dyre, fine, naar der faas fine oekonomiloesninger paa den slags. Medmindre det er oeko, som i GOTS-certificeret, saa kan jeg forstaa de hoeje priser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også dem fra babysam etc. Men dem fra organic company ER bare SÅ dejlige. De er tyndere i stoffet men så blødt og ekstra store :) købte dem dog til halv pris på udsalg ;) men altså det er jo ikke en nødvendighed, og de fleste stofbleer suger vel gylp og savl ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har dem fra Føtex og Bilka, o de er dejligt bløde og billige. Kan kun anbefale

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk tråd:) vi må også i bilka så:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har både billige og dyre stofbleer :) de aller bedste er dem fra småfolk, de er dejlig tykke i det.

De værste er dem fra nameit, de er virkelig tynde.

Ellers er dem fra babysam (pippi), Føtex, Bilka alle super gode og lækre :) :)

Jeg har et gylpebarn og bruger mange. Nok en 10 stykker om dagen. Har omkring 50 stofbleer og det passer os fint. (Vasker dem for sig selv et par gange om ugen :) )

okay det er jeg glad for at høre.. haha jeg har købt 40+ stk. stofbleer og min mand synes det lød af vildt meget, men har bare læst at 30 var meget normalt og da vi ikke vasker tøj hver dag, så vil jeg hellere have rigeligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay det er jeg glad for at høre.. haha jeg har købt 40+ stk. stofbleer og min mand synes det lød af vildt meget, men har bare læst at 30 var meget normalt og da vi ikke vasker tøj hver dag, så vil jeg hellere have rigeligt ;)

Hvis du får et gylpebarn, som Silke Elia var, så kan du ikke få for mange!!! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay det er jeg glad for at høre.. haha jeg har købt 40+ stk. stofbleer og min mand synes det lød af vildt meget, men har bare læst at 30 var meget normalt og da vi ikke vasker tøj hver dag, så vil jeg hellere have rigeligt ;)

Præcis :) har dog ikke prøvet at komme i bund i dem, når heldigvis at vaske inden, men det er rart at vide, at jeg har nok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du får et gylpebarn, som Silke Elia var, så kan du ikke få for mange!!! ;)

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER