Oprettet October 4, 2013 Hej Babyklar :) Så blev jeg også medlem.... Vi er et lesbisk par på 27 og 28 år, som er igang med fertilitetsbehandling på Storkklinik... Jeg blev faktisk insemineret i går (torsdag), så jeg er ret spændt... Er der andre som står i lign. situation ?? Det er frygtelig svært at skulle vente med G. testen!! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2013 Jeg er ikke lesbisk men blev insemineret sidste mandag :) Dog har jeg blødt lidt frisk blod i dag, så forventer ikke er positivt resultat på mandag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2013 Hej Babyklar :) Så blev jeg også medlem.... Vi er et lesbisk par på 27 og 28 år, som er igang med fertilitetsbehandling på Storkklinik... Jeg blev faktisk insemineret i går (torsdag), så jeg er ret spændt... Er der andre som står i lign. situation ?? Det er frygtelig svært at skulle vente med G. testen!! ;) Jeg er hverken lesbisk eller er blevet insemineret, men jeg blev lige nød til at kommentere da jeg kan huske dig fra bryllupsklar. Held og lykke med det hele :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2013 Jeg er blevet insemineret - og har termin i morgen! :) Og de der første 14-16 dage er skisme nærmest lige så lange som resten af graviditeten! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2013 jeg blev insemineret torsdag den 3. oktober så jeg går også bare og vente spændt - håber men tror ikke på noget for der var kun et æg og mandens sædprøve var ikke så god denne gang... men det var første forsøg så nu ved vi da hvordan det hele foregår... men nej hvor er det hårdt med ventetiden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2013 Hej :-) jeg er enlig 26 år, og blev insemineret i tirsdags og kan hellere vente med at tage en GT =-O Hvordan var det for dig/jer at blive insemineret? Jeg har de sidste to dage har haft en stikkende fornemmelse i underlivet og kvalme :-( Ved ikke om det er godt eller skidt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites