Oprettet October 3, 2013 Er der nogle der har erfaringer med denne? Tænker på hvordan den er i størrelsen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2013 Jeg har købt til Silke Elia. Min erfaring er den er god til smalle børn - i forhold til fx Reima som er meget bred. Den er lidt stor i størrelsen, dog er den justeret således at 2013-modellerne er kortere (i hvert fald i benene) end 2012-modellen. Har prøvet begge modeller på Silke Elia, og har købt en 2012-model i 80 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2013 Tak for svar :) Mente også at kunne huske at Susannes Anna havde en (og hun er vist også smal i det, hvis jeg husker rigtigt :) ). Det lyder som om jeg ikke går helt fejl, hvis jeg køber en str. 80 til ham ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2013 Det er helt korrekt. Der var en tråd tidligere på året om det, hvorfor jeg netop gik efter den. Den passer i hvert fald godt til Silke Elia - og har en fin lethed. Så vi glæder os til at tage den i brug :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2013 Tak for svar :) Mente også at kunne huske at Susannes Anna havde en (og hun er vist også smal i det, hvis jeg husker rigtigt :) ). Det lyder som om jeg ikke går helt fejl, hvis jeg køber en str. 80 til ham ;) Det er nemlig rigtigt ;) Hun blev 1 år midt i december og brugte en str. 80 fra november til marts - hun er smal og har lange ben, men den nåede lige præcis ikke at blive for lille :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2013 Så har vi fået den mega lækre flyverdragt hjem :yay Men skal den behandles med noget inden den tages i brug? Del dette indlæg Link to post Share on other sites