Besvaret October 3, 2013 Stort tillykke med de fine resultater. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2013 Stort tillykke! Det er vildt at se de der positive tests :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2013 Rigtig stort tillykke med positive testresultater :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2013 Tillykke! Så kan vi følges ad :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2013 Tak tak :-) Ej hvor dejligt joju :D Hvornår har har du termin? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2013 Tak tak :-) Ej hvor dejligt joju :D Hvornår har har du termin? Jeg har regnet mig frem til d. 9. juni 2014. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2013 Jeg har regnet mig frem til d. 9. juni 2014. Det er jo dejligt tæt på.. Er det dit første barn? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2013 Stort tillykke. Uh, det er den mest fantastiske følelse når man står med de to streger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2013 Det er jo dejligt tæt på.. Er det dit første barn? :) Ja, det er vores første barn :) Hvad med dig? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2013 Ja, det er vores første barn :) Hvad med dig? Det er også vores første her :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites