Guest NinjaMama

Positive ÆL teste 4 dage i træk?

5 indlæg i dette emne

Jeg har nu lavet MEGET positive ÆL teste de sidste 4 dage, hvor teststregen har været meget tydligere end kontrolstregen.

Kan det være testene der er noget galt med? :unsure Jeg burde vel kun kunne teste positiv én dag, eller?

Og hvornår kan jeg mon så regne med at have/have haft ÆL? :unsure

De første 2 teste var fra billige-teste.dk, og de sidste to var fra Clicic.

Del dette indlæg

Kom lige forbi :) jeg har prøvet de var meget positive i flere dage, dog ikke lige 4 dage. Men der kan jo være forskel på testene, det fandt jeg i hvert fald ud af da jeg havde nogle helt billige strimmel teste også. Men hepper på en lillebror/søster :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu spørger jeg lige dumt men hvorfor tester man igen hvis man har haft en positiv æl test? Troede det var sikkert tegn på at man snart har æl og så behøver man ikke teste mere?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu spørger jeg lige dumt men hvorfor tester man igen hvis man har haft en positiv æl test? Troede det var sikkert tegn på at man snart har æl og så behøver man ikke teste mere?

Jeg fik besked fra fertilitetsklinikken om at jeg skulle teste fra dag 10 til 21, også selvom jeg havde fået en positiv test.. Men hvorfor ved jeg ikke :unsure tror måske det er fordi man kan blive overstimuleret af de hormoner jeg tager, men jeg ved det ikke :unsure

Men jeg ringede lige til klinikken, da jeg også har tiltagende smerter i underlivet og de vil have at jeg kommer ind til akut scanning i morgen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik besked fra fertilitetsklinikken om at jeg skulle teste fra dag 10 til 21, også selvom jeg havde fået en positiv test.. Men hvorfor ved jeg ikke :unsure tror måske det er fordi man kan blive overstimuleret af de hormoner jeg tager, men jeg ved det ikke :unsure

Men jeg ringede lige til klinikken, da jeg også har tiltagende smerter i underlivet og de vil have at jeg kommer ind til akut scanning i morgen

Aha sådan. Jamen håber alt er ok ved scanning, spændende om det er nogle æg på vej. :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER