Besvaret October 4, 2013 Altså der er jo i hvert fald noget - krydser stadig fingre ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2013 Eftermiddags test, også en undskyldning for at prøve en anden test, billede er taget efter 4 min.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2013 Her er det måske lidt nemmere :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2013 Altså jeg vil sige at du gravid ind til videre i hvert fald :) :loveshower Jeg håber den bliver siddende. . !! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2013 Her er det måske lidt nemmere :) Synes godt jeg kan ane stregen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2013 Jeg forventer mens imorgen seneste søndag.. Men håber den bliver væk :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2013 Så er det stadig tidligt KRYDER for den bliver væk Det må være så svært når du har set en streg Her er jeg total forvirret. Har haft de vildeste symptomer, aldrig har det mudret, stikket og prikket så meget i underlivet og mine brystvorter har været mega ømme, som startede et par dage efter ægløsning, MEN synes det er begyndt at være lidt mørkt i trusseindlægget - LORTE krop Ja det er stadig ret tidligt men kun fordi jeg har haft så mange symtomer st jeg kom til at teste. Ja kroppen er nogen gange en gåde, synes også jeg har svært ved at tolke min krops signaler.. Og især efte jeg hade en spontan arbort i maj.. :/ men håber da den er der for dig :) hvornår har du testdag??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2013 Så er det stadig tidligt KRYDER for den bliver væk Det må være så svært når du har set en streg Her er jeg total forvirret. Har haft de vildeste symptomer, aldrig har det mudret, stikket og prikket så meget i underlivet og mine brystvorter har været mega ømme, som startede et par dage efter ægløsning, MEN synes det er begyndt at være lidt mørkt i trusseindlægget - LORTE krop Ja det er stadig lidt for tidligt men har bare haft så mange symtomer så kunne ikke lade være med at teste :) Ja kroppen er nogen gange en gåde, jeg synes også jeg har svært ved at tolke min krops signaler og især efter jeg havde en spontan arbort i maj :/ Men håber da den er der for dig, hvornår har du testdag ??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2013 Spændende håber at den udvikler sig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2013 Jaaa det er stadig lidt tidligt, men har bare haft så mange symtomer så kunne ikke lade være med at teste :) men tør OVERHOVEDET ikke at tro på noget :/ først når mens bliver væk og jeg kan komme afsted og se hjertebanken :) Jaaa kroppen kan godt nogen gange være en gåde :/ jeg har også haft rigtig svært ved at tolke min krops signaler og især efter jeg havde en spontan arbort i maj. :/ Men håber da den er der for dig:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2013 Undskyld alle min kommentar ved ikke lige hvad der sker.. :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2013 Regner med at prøve sådan en digital når jeg er over dagen hvor jeg skulle ha haft mens :) Men kunne nokgodt bruge sådan en imorgen :) Uhh det jo snart, kunne da være fedt hvis vi bege havde en positiv test og de begge blev sidene :) så kunne vi følges Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2013 Regner med at prøve sådan en digital når jeg er over dagen hvor jeg skulle ha haft mens :) Men kunne nokgodt bruge sådan en imorgen :) Uhh det jo snart, kunne da være fedt hvis vi bege havde en positiv test og de begge blev sidene :) så kunne vi følges Det kunne være rigtig skægt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2013 Det er nemlig rigtig svært, og jeg er også rigtig bange for at der alligevel ikke er noget den her gang og det bare går til grunde :/ Men krydser for os begge to :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2013 Det er nemlig rigtig svært, og jeg er også rigtig bange for at der alligevel ikke er noget den her gang og det bare går til grunde :/ Men krydser for os begge to :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2013 Testen fra i morges :) billede tage efter 2 min Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2013 Testen fra i morges :) billede tage efter 2 min Hmm er det kun mig der ikke kan se billedet :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2013 Jeg kan ikke se du har sat billed ind? Men du smiler jo, så jeg tror jeg skal sige tillykke ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2013 Jeps nu kan jeg også se det :glad Håber I får en lille lækker sommerbaby næste år. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2013 Jah nu kan jeg også se det. Tillykke,der er vist baby på vej :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2013 Wow.. jeg kan godt se stregen!! Tillykke :loveshower Hvor er det dejligt at det lykkedes igen :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2013 Hvor fantastisk! Det ser jo ud som om der er en sommerbaby på vej til jer! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites